کد خبر : 1935795 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 21:41 | 17.2K بازدید | 38 دیدگاه

در بازی فوق حساس سری آ رخ داد

پنالتی دربی در ایتالیا تکرار شد: داور نگرفت!

نیمه دوم دیدار اینتر و رم یک صحنه مشابه با برخورد توپ به دست گئورگی گولسیانی در شهرآورد تهران داشت.

پنالتی دربی در ایتالیا تکرار شد: داور نگرفت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های رم و اینتر در چارچوب مسابقات هفته سی و چهارم سری A در ورزشگاه المپیکو به‌مصاف هم رفته‌اند.

نیمه دوم این مسابقه که با برتری 2-0 اینتر دنبال می‌شود، یک صحنه مشکوک به خطای پنالتی داشت که بازیکنان تیم رم به آن اعتراض زیادی داشتند.

ویدئو: 299987

ادواردو بووه از سمت چپ محوطه جریمه اینتر سعی داشت توپ را روی دروازه ارسال کند که توپ پس از برخورد با پای متئو دارمیان به دست او برخورد کرد و سپس به کرنر رفت.

ارسال زمینی این بازیکن سرعت بالایی داشت که ضربه پای راست دارمیان موجب شد به جای دفع توپ، مسیر حرکت توپ تغییر پیدا کرد و به دست راستش برخورد کند.

1872056
1872057

این صحنه ابتدا توسط داور ضربه کرنر اعلام شد و بازیکنان رم با عصبانیت به سمت داور حمله‌ور شدند تا مجبور شود از سیستم VAR برای بازبینی استفاده کند. تمامی بازیکنان میزبان در این لحظه به سمت داور رفتند و تنها ژوزه مورینیو بود که وارد زمین نشد.

بازبینی صحنه توسط داور پس از لحظاتی در نهایت خطای پنالتی اعلام نشد و او دستور به ادامه بازی داد تا ضربه کرنر به سود رم ارسال شود. این موضوع باز هم با اعتراض بازیکنان جالوروسی همراه شد، اما داور تصمیمش را تغییر نداد.

مشابه همین صحنه در مسابقه شهرآورد صدم تهران بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس رخ داد که جنجال زیادی همراه آن در فضای مجازی و بین دو باشگاه رقم خورد.

1872042

در دیداری که در نهایت با برتری 1-0 سرخ‌پوشان به پایان رسید، توپ ارسالی توسط مهدی قائدی، پس از برخورد به پای گئورگی گولسیانی به دست این بازیکن هم اصابت کرد. استقلالی‌ها در همان لحظه و حتی پس از مسابقه اعتراض زیادی داشتند که یک ضربه پنالتی به سود آن‌ها اعلام نشده؛ ولی تصمیم مشابه پیام حیدری در بازی مذکور همچنان در سایر مسابقات دنیا مورد بحث است.

پس از آن‌که این صحنه مشابه در سوپرلیگ ترکیه خطا اعلام شد، در سری A چنین اتفاقی خطا اعلام نشد تا مجددا حرف و حدیث‌های زیادی خلق شود که نشان می‌دهد قانون خطای هند همچنان دقیق نیست. این صحنه درصورتی خطا اعلام نشد که سیستم کمک‌داور ویدئویی آن را به دقت بررسی کرد.

دیدگاه‌ها