کد خبر : 1935796 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 21:46 | 5.6K بازدید | 9 دیدگاه

فوتبال شانس هم هست

الهویی: تماشاگر از تیمش برد می‌خواهد

سرمربی گل‌گهر با انتقاد ضمنی از روش بازی آلومینیوم، از هواداران تیمش بابت از دست دادن امتیاز در این بازی عذرخواهی کرد اما از کیفیت بازی تیمش ابراز رضایت کرد.

الهویی: تماشاگر از تیمش برد می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر در خانه مغلوب آلومینیوم شد تا امیدهای این تیم برای کسب رتبه چهارم جدول کمرنگ شود.

پس از این بازی، سعید الهویی، سرمربی سیرجانی‌ها در نشست خبری حاضر شد و گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران داشت. او در ابتدا درخصوص بازی گفت: «متأسفم که باید مثل هفته قبل صحبت‌هایم را با معذرت‌خواهی شروع کنم. هرچند فکر می‌کنم از لحاظ فنی هرآنچه که باید را انجام دادیم و طبق آمار بازی هم که منتشر شده، با مالکیت 60 درصدی و امید گل چهار برابری نسبت به حریف، باختیم. با وجود همه اتفاقات و بدشانسی و شکل و مدل بازی حریف که از هر زمانی برای کشتن وقت بازی استفاده می‌کردند. ما در نیمه اول نشان دادیم که در موقعیت‌های ضدحمله‌ای که داشتیم، با وجود علم به تمارض‌بازی حریف توپ را در موقعیت چهار به دو بیرون زدیم. به‌هرحال، من احترام می‌گذارم به سبک بازی حریف و هر کسی دنبال پیروزی به یک روشی است. بابت نتیجه معذرت می‌خواهم؛ اما بابت کیفیتی که به‌جز ده دقیقه پایانی ارائه دادیم، سرم بلند است و به این تیم افتخار می‌کنم. همان‌طوری‌که به کیفیت تیمم برابر هوادار و پرسپولیس در نیمه دوم افتخار می‌کنم و امیدوارم به روند خوب خودمان برگردیم.»

الهویی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این‌که دلیل گل‌نزدن تیمش چیست، گفت: «بخشی از فوتبال شانس هم هست. در بازی با هوادار، پرسپولیس و همین بازی، خیلی بدشانس بودیم در استفاده از موقعیت. بخشی از کار تمرکز و کیفیت است و بخشی هم شانس است. اگر بازیکن تمرکز لازم را سر پنالتی یا موقعیت‌های دیگر نداشته هم، باز مسئولیتش با من است؛ چون در طول هفته با من تمرین کرده‌اند و مسئولیت انتخابشان هم با من بوده؛ ولی شانس هم در فوتبال نقش دارد و امیدوارم این بدشانسی تمام شود.»

سرمربی جوان گل‌گهر در مورد شعارهای هواداران هم گفت: «به آن‌ها احترام می‌گذارم. به هر حال، تماشاگر از تیمش برد می‌خواهد و بابت اتفاقات افتاده از آن‌ها معذرت می‌خواهم و نظر دیگری هم ندارم.»

دیدگاه‌ها