کد خبر : 1935800 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 22:01 | 22K بازدید | 6 دیدگاه

از هیچ‌کس اسم نبردم

توضیح هافبک هوادار درباره استوری جنجالی

هافبک هوادار در مورد حواشی بعد از دیدار با استقلال توضیحاتی داد.

توضیح هافبک هوادار درباره استوری جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، سپهر روزی‌طلب در مورد کسب تساوی هوادار مقابل نساجی در میکسدزون گفت: بازی خیلی خوبی بود. آمده بودیم ببریم و مالک توپ و زمین بودیم. نساجی هم قابل احترام و خوب است و با تماشاگرانی که دارد جو‌ بازی را قشنگ‌تر کرده بودند. ما سه امتیاز را می خواستیم، ولی مشاهده کردید اواخر بازی پنالتی شد و نتوانستیم به این مهم دست پیدا کنیم. 

او در مورد راهیابی به نیمه نهایی جام حذفی و تقابل با پرسپولیس ادامه داد: ما به نساجی یا استقلال هم می‌خوردیم مطمئنا قرعه سختی بود، چون هر چهار تیم که بالا آمدند از نظر فنی کیفیت لازم را دارند و به هرکدام از تیم‌ها می‌خوردیم فرقی نمی‌کرد. امیدوارم سرافراز از این بازی بیرون بیاییم.

این بازیکن در مورد حواشی بعد از بازی با استقلال نظرش را اینگونه بیان کرد: من اصلا نمی‌خواهم این بحث را ادامه بدهم. من حتی بعد از جام حذفی معذرت‌خواهی کردم، اما سوءبرداشت کردند و به پیجم حمله کردند که به نظرم در شأن و شخصیت خودشان بوده... یک سری صحبت‌ها هم از قول آقا ساکت کردند. نه کسی من را جریمه کرده و نه از تمرین بیرون کرده. من دارم با قدرت به کارم ادامه می‌دهم. یک ناراحتی پیش آمده بود. من هم استوری گذاشتم و اسم خاصی نبردم و اگر کسی ناراحت است به خودش مربوط است.

دیدگاه‌ها