کد خبر : 1935807 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 22:31 | 8.4K بازدید | 5 دیدگاه

کسی از من انتقاد می‌کند که سه سال محروم شده

شرط‌بندها! حرف‌های جنجالی مورینیو درباره منتقدانش

ژوزه مورینیو از بازیکنان رم به خاطر بازی کردن با خستگی و مصدومیت در شکست 2-0 مقابل اینتر تشکر کرد، اما پاسخ عجیبی به منتقدانش داد.

شرط‌بندها! حرف‌های جنجالی مورینیو درباره منتقدانش

به گزارش "ورزش سه"، رم در بازی هفته سی و چهارم سری A به مصاف اینتر رفت و با نتیجه 2-0 در ورزشگاه المپیکو شکست خورد.

جالوروسی در این بازی زکی چلیک را در اختیار نداشت و آندره آ بلوتی با وجود ترک‌خوردگی دنده در بازی حضور داشت و پائولو دیبالا تنها در 20 دقیقه پایانی بازی کرد.

ژوزه مورینیو پس از مسابقه توضیح داد که در پایان بازی به بازیکنانش چه گفته و البته برای منتقدانش پاسخی جنجالی داشت.

1872086

به بازیکنان چه گفتم؟
ساده، به آن‌ها گفتم که احساس غروری باورنکردنی به خاطر تمام کارهایی که انجام داده‌اند دارم، به خاطر تلاش کسانی که خسته بودند، با یک پا بازی می‌کردند، با شکستگی بین دنده‌ و آمپول‌های مسکن بازی می‌کردند، بچه‌هایی که کمک کردند و سپس استادیومی که کاملاً باورنکردنی است. این بچه‌ها توانسته‌اند چیزی خارق العاده با این هواداران بسازند. می‌دانید، شکست خوردن همیشه برایم سخت است، اما امشب با غرور فراوان به خانه می‌روم. بازیکنان فردا تعطیل هستند، من در تیم جوانان خواهم بود و دوباره کار را شروع می‌کنیم.

کمبود بازیکن؟
امروز مقابل بهترین تیم ایتالیا بازی کردیم که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند، بازیکنان من خسته شده‌اند. مانسیو، لورنزو، کریستانته، آن‌ها همیشه بازی می‌کنند. من به شما می‌گویم، وقتی من آمدم بووه به صورت قرضی از تریستینا اینجا حضور داشت، اما امروز مقابل اینتر از ابتدا در ترکیب بود. این باعث می‌شود من خوشحال باشم.

منتقدان؟
همیشه اتفاقاتی در طول بازی رخ می‌دهد که اگر باشگاه بخواهد در مورد آن صحبت کند، می‌تواند، در غیر این صورت من کسی نیستم که درباره آن صحبت کنم. به خصوص که من نابود شدم، به اخلاق و تحصیلاتم در رسانه‌ها حمله کردند. اما این باعث خوشحالی من نیز می‌شود، زیرا حمله از سوی کسی که به دلیل شرط‌بندی در فوتبال سه سال محروم شده است، من را خوشحال می‌کند. خداحافظ!

دیدگاه‌ها