کد خبر : 1935811 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 22:46 | 4.9K بازدید | 1 دیدگاه

ولورهمپتون 1-0 استون ویلا

دعوت به دوئل امری بعد از جا ماندن از تاتنهام

استون ویلا در هفته‌ای که تاتنهام به پیروزی رسید متحمل دومین شکست متوالی شد تا از کورس کسب سهمیه فاصله بگیرد.

دعوت به دوئل امری بعد از جا ماندن از تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، استون‌ویلا در حساس‌ترین مقاطع فصل با متحمل شدن دو شکست متوالی از کورس کسب سهمیه اروپایی جا مانده است. این تیم بعد از شکست 1-0 هفته گذشته مقابل یونایتد امشب هم مقابل ولورهمپتون با یک گل شکست خورد تا به رده هشتم جدول رده‌بندی سقوط کند.

ویدئو: 300024

شاگردان اونای امری سال 2023 را با نتایج شگفت‌انگیر آغاز کردند و با از دست دادن حداقل امتیاز خود را به عنوان مدعی کسب سهمیه مطرح کردند. آنها اما این روزها هیچ شباهتی به تیمی که کلی رکورد خوب به نام خود ثبت کرده بود ندارند و امشب باخت بدی مقابل وولوز قعر جدولی متحمل شدند تا رؤیاپردازی هواداران خود را خراب کنند.

1872094

شاگردان امری برای جبران شکست هفته قبل مقابل شیاطین سرخ بازی امشب را آغاز کردند، اما خیلی زود دروازه خود را بازشده دیدند. توتی گومز، مدافع پرتغالی ولورهمپتون با یک ضربه سر دقیق در دقیقه 9 سانتر روبن نوس را به گل تبدیل کرد تا نتیجه 1-0 شود.

1872097

استون ویلا بعد از دریافت گل تلاش زیادی کرد تا حداقل از شکست فرار کند، اما با وجود خلق موقعیت‌های بسیار و داشتن برتری کامل در طول بازی توفیقی در باز کردن دروازه وولوز نداشت و با شکست 1-0 به کار خود خاتمه داد. این تیم می‌توانست با کسب هر 3 امتیاز بازی این هفته 57 امتیازی شود و با تاتنهام رده ششمی هم امتیاز شود. با این نتیجه اما استون ویلا با 54 امتیاز و رتبه هشتم به کار خود در هفته سی و پنجم لیگ برتر خاتمه داد.

اونای امری در پایان بازی امشب تاکید کرد که تیمش طی دو بازی قبلی با وجود شایستگی شکست خورده است: "در نیمه اول از نتیجه نه ولی از نحوه بازی تیم راضی بودم. ما کنترل توپ را در اختیار داشتیم و پرس سنگین آنها را از کار انداختیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم که از دست دادیم. در نیمه دوم به دنبال حفظ همین روند بودیم."

1872095

استون ویلا امشب در حالی دومین شکست متوالی خود را متحمل شد که تاتنهام توانست از سد کریستال پالاس بگذرد و 57 امتیازی شود. امری تقابل هفته آینده با اسپرز را یک فینال می داند: "در کل نتیجه ناامیدکننده‌ای بود. اما باید روحیه خود را حفظ کنیم. ما در وضعیتی هستیم که سه ماه پیش رؤیای آن را داشتیم. سه بازی بسیار مهم در پیش داریم اما بازی بعدی مقابل تاتنهام یک فینال است."

دیدگاه‌ها