کد خبر : 1935814 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 23:01 | 8.5K بازدید | 13 دیدگاه

گشتاور ماشین گلزنی اینتر را محاسبه کنید!

روملو لوکاکو با پیچ و تاب شگفت‌انگیزی که به بدن خود پیش از ثبت گل دوم داد، خیال اینتر را در ورزشگاه المپیکو بابت کسب سه امتیاز راحت کرد.

گشتاور ماشین گلزنی اینتر را محاسبه کنید!

به گزارش "ورزش‌ سه"، یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته اروپا به میزبانی رم مقابل اینتر برگزار شد و شاگردان سیمونه اینزاگی که رقابت فشرده‌ای با چند تیم برای قرار گرفتن در میان 4 تیم برتر سری‌آ و کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده دارند، در ادامه روزهای خوبی که سپری می‌کنند، با نتیجه 2 بر صفر از سد شاگردان مورینیو عبور کردند تا به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به یوونتوس با 63 امتیاز رتبه سوم را پس از لاتزیوی 64 امتیازی در اختیار بگیرند.
اینتر در نیمه اول دیدار برابر رم روی پاس دومفرایس و ضربه تمام کننده دی‌مارکو از حریف پیش افتاده بود، اما در نیمه دوم شاگردان مورینیو با حمایت هواداران‌شان برای گل تساوی تلاش می‌کردند که یک اشتباه عجیب در خط دفاعی این تیم سبب شد لائوتارو پاس خوبی را رد موقعیت تک به تک برای زوج خود، لوکاکو، فراهم کند.

1872106

لوکاکو که موقعیت را برای گلزنی بدون پیشروی مناسب می‌دید، بدون اینکه توپ را برای ضربه مطمئن‌تر جلو ببرد، از همان‌جا برای شوت‌زنی تمرکز کرد و همان‌طور که در تصاویر ثبت‌شده می‌بینید، با پیچ و تابی که به بدن تنومند خود داد، گل دوم نراتزوری را به زیبایی وارد دروازه میزبان کرد تا خیال اینتر با این گل بابت کسب 3 امتیاز راحت بشود و اینتری‌ها با کسب یک پیروزی روحیه‌بخش خارج از خانه آماده مصاف نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر میلان شوند.

1872107
1872104
لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر، پس از این گل به مانند هفته‌های گذشته شادی گل پر سر و صدای خود را که در دربی ایتالیا منجر به محرومیتش شد، دوباره تکرار کرد.

دیدگاه‌ها