کد خبر : 1935820 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 23:16 | 20.7K بازدید | 36 دیدگاه

نقش مؤثر کاپیتان برای سه امتیاز؛

عالیشاه برای پاس پنالتی عجله داشت

امید عالیشاه با وجود حضور دیرهنگام در ترکیب پرسپولیس، برای تیمش مؤثر ظاهر شد.

عالیشاه برای پاس پنالتی عجله داشت

به گزارش "ورزش سه"، در لحظاتی که پرسپولیس صدر جدول را ازدست‌رفته می‌دید، امید عالیشاه به جای سعید صادقی وارد زمین شد تا در 20 دقیقه پایانی بازی، سمت راست خط هافبک سرخپوشان را در اختیار داشته باشد.

عالیشاه که در لحظه ورود به زمین، با وحید امیری که می‌خواست بازوبند را به دستش ببندد مواجه شد، در این موضوع هم بسیار عجله داشت و سعی می‌کرد به سرعت راهی سمت دیگر زمین شود و با استقرار در پست خود، حمله به دروازه پیکان را آغاز کند.

کاپیتان شماره 2 پرسپولیس در این بازی دونده و پرتلاش ظاهر شد، اما لحظه اثرگذاری او در دقیقه 79 بود که با ارسال از سمت راست، منجر به خطای پنالتی از سوی بازیکنان پیکان شد. 

1872123
 

امید عالیشاه که در بازی‌های اخیر فرصت حداقلی برای بازی داشته، یکی از نفراتی بود که انتظار می‌رفت در بازی شهرآورد هم به میدان برود و پرسپولیس برای حفظ نتیجه از قدرت حفظ توپ او استفاده کند، اما این اتفاق رخ نداد.

عالیشاه حالا به آمار 178 بازی با پرسپولیس در لیگ برتر رسیده و تنها یک بازی تا رکورد کریم باقری فاصله دارد. او همچنین در مجموع 231 بار برای پرسپولیس بازی کرده تا بالاتر از کریم باقری، هشتمین بازیکن باسابقه سرخپوشان باشد.

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها