کد خبر : 1935826 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 06:00 | 6.2K بازدید | 2 دیدگاه

انگیزه‌ام رکورد و البته تیم است

صلاح: چیزهای زیادی را ثابت کردیم

محمد صلاح، مهاجم لیورپول، پس از برتری 1-0 مقابل برنتفورد می‌گوید تلاش زیادی دارد تا رکوردها را بشکند.

صلاح: چیزهای زیادی را ثابت کردیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در مسابقه هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس از برنتفورد میزبانی کرد و با نتیجه 1-0 در این دیدار به پیروزی رسید.

تنها گل لیورپول در این بازی توسط محمد صلاح در دقیقه 13 روی پاس گل ویرژیل فن دایک به ثمر رسید.

صلاح از کسب این پیروزی خوشحال است و در واکنش به شایعات گفته در آنفیلد احساس راحتی دارد: "ما باید به پیروزی ادامه دهیم. هیچ‌چیز بیشتر از سه امتیاز مهم نیست. ما فقط باید به راه خود ادامه دهیم."

1872139

ادامه همکاری با لیورپول؟
من اینجا احساس می‌کنم در خانه‎‌ام هستم. خوشحالم. تا زمانی که تیم به پیروزی ادامه دهد، این مهمترین چیز است. این برای من اهمیت زیادی دارد.

رکوردزنی؟
من واقعا سخت کار می‌کنم، انگیزه‌ام همراه با شکستن رکوردها، گلزنی و پیروزی تیم است. من بازی به بازی آن را انجام می‌دهم. خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد.

عملکرد لیورپول
ما در چند هفته گذشته چیزهای زیادی را ثابت کردیم. کلین‌شیت واقعا برای ما مهم است. ما در حال حاضر ثبات بیشتری داریم و باید ادامه دهیم. واقعاً خوب تمرین می‌کنیم، همه از بازی کردن خوشحال هستند. 

انگیزه شخصی؟
ما گروه خوبی داریم، به یکدیگر احترام می‌گذاریم و سخت مبارزه خواهیم کرد. من واقعا سخت کار می‌کنم و همه این را می‌دانند، همه این را می‌بینند. من انگیزه دارم که رکوردها را بشکنم و بازی‌ها را ببرم.

دیدگاه‌ها