کد خبر : 1935829 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 23:40 | 5K بازدید | 3 دیدگاه

باید از نیمکتمان بخار بگیریم

هشدار توخل: هیچ‌کس حق ندارد به خودش فکر کند

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید کرد که تیمش برای فتح بوندس‌لیگا باید بدون نوسان فقط به دنبال برد باشد.

هشدار توخل: هیچ‌کس حق ندارد به خودش فکر کند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با نتیجه 2-1 وردربرمن را شکست داد تا با یک بازی بیشتر فاصله خود را با دورتموند به 4 امتیاز برساند و در مسیر فتح بوندس‌لیگا قرار بگیرد. توماس توخل معتقد است که شاگردانش شایسته برد امشب بودند.

او تاکید کرد که بایرن مونیخ می‌توانست با برد پرگل‌تری از سد وردربرمن بگذرد: "کاملا شایسته این برد بودیم. تا 5 دقیقه پایانی کنترل کار را در اختیار داشتیم. می‌توانستیم 3-0 از حریف پیش بیفتیم، اما آرامش و دقت کافی نداشتیم. در مجموع یک بازی خارج از خانه خوب همراه با بردی مهم بود."

سرمربی بایرن مونیخ با اشاره به کورس نزدیک قهرمانی گفت: "در این مرحله از فصل، حفظ ثبات از اهمیت بالایی برخوردار است. باید بازیکنان احساس راحتی کنند و آنها را خیلی تحت فشار قرار ندهیم. تیم ما بازیکنان خوب و با شخصیتی دارد. اینکه 15 بازیکن داشته باشی که همگی کاندیدای حضور در ترکیب اصلی باشند خیلی مهم است؛ بازیکنانی که هر موقع بازی کنند تعیین‌کننده هستند. لروی سانه و توماس مولر انرژی بالایی در این بازی داشتند."

1872145

توخل در مورد عملکرد سادیو مانه گفت: "مانه در نیمه اول کمی شلخته بود و چند اشتباه فنی مرتکب شد. او اما در نیمه اول جنگنده تر بود و موقعیت‌های بسیار خوبی در محوطه جریمه به دست آورده و بهتر عمل کرد."

توخل بعد از گل سانه کلمه «بالاخره» را فریاد زد که در مورد دلیل آن گفت: "دلیلش این بود که بالاخره یک موقعیت واضح را بدون تردید، پاس اضافی و اشتباه فنی به پایان رساندیم. این یک موقعیت 2 در برابر یک از جناحین بود که عالی ظاهر شدیم."

او عقیده دارد که شاگردانش می‌توانند عملکردی بهتر از عملکرد فعلی خود نیز به نمایش بگذارند: "ما می‌توانیم بهتر عمل کنیم و در موقعیت‌ها کارآمدتر باشیم. خوشحالم که این کار را در نیمه دوم انجام دادیم. از گلزنی سانه خوشحالم و این خیلی مهم بود."

سرمربی بایرن مونیخ در پاسخ به سوالی در مورد غیبت دوباره توماس مولر از ترکیب اصلی گفت: "اینکه یک چیز را یک بار بپرسید درک می‌کنم، اما این که یک سوال را 100 بار تکرار کنید برایم قابل‌درک نیست. توماس مولر کاملا حرفه‌ای تمرین می‌کند و تاثیری که روی تیم می‌گذارد عالی است. او به دلیل مشکل کمر مقابل هرتا نیمکت‌نشین بود و امروز هم تصمیم گرفتیم که بازیکنان بازی قبل را حفظ کنیم، چرا که سرژ گلزنی کرد و جمال در تمرینات بسیار خوب بود. باید تصمیمات سختی بگیریم، در غیر این صورت به اهداف خود نمی‌رسیم."

سرمربی بایرن مونیخ تاکید کرد که تیمش در هفته‌های پایانی فصل باید متحدتر از همیشه باشد: "در این چند بازی پایانی هیچ‌کس حق خودخواهی ندارد. در این مقطع از فصل فکر کردن به خود جایی در تیم ندارد. ما باید از روی نیمکت ذخیره‌هایمان بخار بگیریم و به پیشروی خود ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها