کد خبر : 1935841 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 00:12 | 37.3K بازدید | 49 دیدگاه

این بار همه چیز به سود پرسپولیس؛

دوباره بنیادی‌فر، ترابی و پنالتی!

مهدی ترابی پشت ضربه پنالتی و موعود بنیادی‌فر در حال هشدار به او، چه تصویر کابوس‌واری برای پرسپولیس...

دوباره بنیادی‌فر، ترابی و پنالتی!

به گزارش "ورزش سه"، حالا اما این تصویر به منزله لحظاتی است که بعد از آن پرسپولیس جشن بازگشت به صدر جدول را برپا کرد. ترابی محکم و پرقدرت پنالتی را به تور دروازه پیکان چسباند و به سوی طرفداران پرسپولیس رفت تا جشن گل را برپا کند.

کابوس هواداران پرسپولیس از این جهت بود که در بازی دور رفت مقابل تراکتور نیز همین صحنه پیش آمد اما پنالتی ترابی را محمدرضا اخباری گرفت تا ستاره پرسپولیس ناکام شود.

اگر پنالتی ترابی مقابل تراکتور گل می‌شد، حالا اختلاف پرسپولیس با سپاهان به دو امتیاز رسیده بود و از آن مهمتر، شانس قهرمانی استقلال به صفر می‌رسید اما شاید این پنالتی برای ترابی و پرسپولیس مهمتر هم بود چرا که نه یک امتیاز بلکه 3 امتیاز را به حساب آنها واریز کرد.

1872176

ترابی در این بازی اگرچه پاس گل نداد اما با همین پنالتی آمار اثرگذاری خود روی گل را به عدد 12 رساند تا شانس این را داشته باشد موثرترین بازیکن لیگ برتر لقب بگیرد. رکوردی که فعلا در اختیار آلوز با 13 پاس گل و رضاییان با 13 گل و پاس گل است.

نکته جالب دیگر اینکه مهدی ترابی در 5 بازی اخیر پرسپولیس روی گل‌های این تیم اثر مستقیم داشته؛ یا گل زده، یا پاس گل داده و یا پنالتی گرفته.

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها