کد خبر : 1935862 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 01:30 | 20.4K بازدید | 16 دیدگاه

مشترکا پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال

رسمی: برابری بنزما با رکورد تاریخی مارسلو

کریم بنزما با قهرمانی رئال در کوپا دل ری، تعداد قهرمانی‌هایش با پیراهن این باشگاه را به 25 رساند و با مارسلو برابر شد.

رسمی: برابری بنزما با رکورد تاریخی مارسلو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید نزدیک به سه ماه پیش در دیدار فینال جام جهانی باشگاه‌ها برابر الهلال با نتیجه 3-5 به پیروزی رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد.

1872221

بنزما که پس از طی کردن دوران مصدومیت تیم توانست بار دیگر در این بازی در ترکیب ثابت رئال مادرید به میدان برود موفق به کسب جام شماره 24 خود با پیراهن رئال مادرید شد و به رکورد پاکو خنتو رسید. تعداد این قهرمانی‌ها امشب به 25 افزایش یافت. رئال مادرید با پیروزی برابر اوساسونا موفق به قهرمانی در کوپا دل ری شد تا ستاره فرانسوی رئال با تعداد قهرمانی‌های مارسلو برابری کند. 

1871757

کریم و مارسلویی که دیگر برای رئال بازی نمی‌کند و راهی فلومیننزه شده، مشترکا پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال هستند، اما بنزما این شانس را دارد که در همین فصل خود را از مارسلو جدا کند. رئال همچنان در لیگ قهرمانان شانس قهرمانی دارد و باید دو بازی حساس در نیمه نهایی برابر سیتی برگزار کند.
با توجه به اینکه بنزما به احتمال زیاد قراردادش را با باشگاه رئال مادرید تمدید خواهد کرد و فصل آینده نیز در این تیم حضور خواهد داشت، شانس او برای اضافه کردن تعداد قهرمانی‌هایش بیشتر نیز خواهد بود.

دیدگاه‌ها