کد خبر : 1935870 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 02:30 | 36.1K بازدید | 7 دیدگاه

شاگردان آنچلوتی با فتح چمپیونزلیگ آرام می‌گیرند

جشن قهرمانی فوری رئال: جام اصلی این نیست (عکس)

رئال مادرید با کسب پیروزی 2-1 مقابل اوساسونا برای بیستمین بار فاتح کوپا دل ری شد.

جشن قهرمانی فوری رئال: جام اصلی این نیست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی که در کورس قهرمانی لالیگا از بارسلونا عقب افتاده‌اند امشب با نتیجه 2-1 از سد اوساسونا گذشته و قهرمان کوپا دل ری شدند. آنها روز سه شنبه دیدار رفت نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل منچسترسیتی را برگزار می‌کنند و به همین خاطر فرصت زیادی برای برگزاری جشن اولین قهرمانی فصل ندارند.

رئالی‌ها دقایقی پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی با اوساسونا و به محض آماده شدن سکو، جام قهرمانی را بالای سر برده و بیستمین قهرمانی خود در تاریخ جام حذفی حذفی فوتبال اسپانیا را جشن گرفتند. این سی و دومین قهرمانی کهکشانی‌ها با ریاست فلونتینو پرز به حساب می‌آید.

کریم بنزما، کاپیتان رئال مادرید، که با قهرمانی امشب به پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال فرانسه تبدیل شد، جام قهرمانی کوپا دل ری را تحویل گرفته و بالای سر برد تا در کنار دیگر بازیکنان رئال فارغ از فشار بازی با سیتی برای چند دقیقه آواز قهرمانی سر دهند.

1872257
1872258
1872259

کاپیتان رئال بعد از اینکه کاپ قهرمانی را از دست اهدا کنندگان آن گرفت در میان استقبال هوادارانی که سعی داشتند با جام و کریم همزمان عکس یادگاری بگیرند خود را به هم تیمی‌هایش در داخل زمین رسانده و ادامه جشن را با آنها برگزار کرد.

1872260

اولویت همیشه رئال قهرمانی در چمپیونزلیگ است و با توجه به این که دیدار مهمی مقابل سیتی در نیمه نهایی این مسابقات در پیش دارند خیلی قهرمانی در کوپا دل ری را به عنوان هدف نهایی در نظر نگرفته و وقت زیادی برای آن نمی‌گذارند. شاگردان کارلو آنچلوتی در بازگشت از سویا قهرمانی امشب را همراه با هواداران خود جشن نمی‌گیرند چرا که می‌خواهند بلافاصله خود را برای دیدار روز سه شنبه مقابل شاگردان پپ آماده کنند.

دیدگاه‌ها