کد خبر : 1935881 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 09:19 | 20.8K بازدید | 10 دیدگاه

خوشحالی رئالی‌ها از قهرمانی: رقص در هتل (عکس)

بازیکنان رئال مادرید از کسب یک عنوان قهرمانی دیگر با پیروزی در فینال کوپا دل ری بسیار خوشحال بودند.

خوشحالی رئالی‌ها از قهرمانی: رقص در هتل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار فینال لیگ قهرمانان به مصاف اوساسونا رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

هر دو گل رئال در این بازی را رودریگو به ثمر رساند تا ستاره تیمش در این دیدار لقب بگیرد و نقش مهمی در کسب این جام قهرمانی ایفا کند.

رئال مادرید آخرین بار در سال 2014 و زمانی موفق به کسب این جام شده بود که کارلو آنچلوتی روی نیمکتش حضور داشت و حالا پس از چند سال دوری بار دیگر با همین مربی ایتالیایی توانست این جام را فتح کند. 

1872283

بازیکنان این تیم از کسب این جام قهرمانی بسیار خوشحال به نظر می‌رسیدند و دقایقی طولانی در زمین بازی مشغول جشن و پایکوبی بودند اما این جشن تنها به زمین بازی ختم نشد و تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که وینیسیوس جونیور، ادر میلیتائو و ادواردو کاماوینگا پس از رسیدن به هتل نیز همچنین مشغول رقصیدن در راهروهای هتل و ابراز خوشحالی بودند. 

شاگردان آنچلوتی سه‌شنبه شب باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان میزبان منچسترسیتی باشند و این پیروزی می‌تواند اهمیت بسیاری برای آنها داشته باشد تا با روحیه مضاعف قدم به این بازی بگذارند.

دیدگاه‌ها