کد خبر : 1935897 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 10:58 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

خشم مربی آینتراخت: دست از سر بازیکنانم بردارید!

اولیور گلاسنر، سرمربی آینتراخت فرانکفورت، پس از شکست تیمش برابر هوفنهایم بسیار عصبانی به نظر می‌رسید.

خشم مربی آینتراخت: دست از سر بازیکنانم بردارید!

به گزارش "ورزش سه"، آینتراخت روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم بوندسلیگا به مصاف هوفنهایم رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم شکست خورد. 

این باخت باعث شد که آنها در جایگاه نهم جدول رده‌بندی قرار بگیرند و در حالی که چیزی تا پایان فصل باقی نمانده، امیدهایشان برای کسب سهمیه اروپایی فصل آینده بسیار کم شود. 

1872309

گلاسنر که پس از پایان بازی بسیار عصبانی به نظر می‌رسید در نشست خبری و در واکنش به این سوال که تیمش نتوانسته از فرصت باخت بایرلورکوزن و ماینتس استفاده کند گفت: «دست از متهم کردن بازیکنانم بردارید. ماکوتو هاسبه 39 ساله است، او این هفته برای سومین بار 90 دقیقه در زمین حضور داشت. او در ادرارش خون دیده است.»

این مربی اتریشی همچنین با انتقاد از خبرنگاران و در حالی که صدایش لحظه به لحظه بالا می‌رفت اظهار داشت: «این مزخرفات را تمام کنید. من می‌دانم که شما در اینجا مشغول انجام چه کاری هستید. این تیم امسال در دومین فینالش به میدان می‌رود. البته که آنها توانایی استفاده از این فرصت‌ها را دارند.»

خبرنگاری که سرمربی آینتراخت بر سرش فریاد کشیده بود پس از پایان این نشست خبری گفت: «من نمی‌دانم چرا او اینطوری فریاد کشید اما برایم اهمیتی هم ندارد. من سوالی کاملا عادی پرسیدم.»

دیدگاه‌ها