کد خبر : 1935912 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 12:41 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

دختران هاکی ایران برای فتح قله آسیا وارد می‌شوند

همه نگاه‌ها به پیست یخ بانکوک، در انتظار تاریخ‌سازی

دختران هاکی روی یخ ایران بعد از شگفتی‌سازی در مسابقات آسیایی، حالا به دنبال ثبت نام خود در تاریخ هستند.

همه نگاه‌ها به پیست یخ بانکوک، در انتظار تاریخ‌سازی

به گزارش "ورزش سه"، تا همین سه سال قبل که پیست یخ ایرانمال افتتاح نشده بود، شاید کمتر کسی در ایران تصور می‌کرد دختران ایرانی بتوانند خیلی زود فینال آسیا را تجربه کنند.

مسیر پرپیچ و خم آماده‌سازی و رفتن به تورنمنت‌های بین‌المللی خیلی زود برای دختران هاکی روی یخ ایران طی شد تا اینکه از چند روز قبل تیم ملی برای اولین بار در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی بانکوک تایلند حاضر شد. 

شاید حتی بعد از اعزام هم کسی امیدی به کسب موفقیت تاریخی و شکست دادن تیم‌های باسابقه آسیا توسط دختران ایرانی نداشت، اما یکی پس از دیگری رقبا زانو زدند تا در نهایت دیروز سنگاپور هم سه بر صفر مقابل ایران شکست خورد و مجوز فینالیست شدن تیم ملی هاکی روی یخ ایران صادر شد. 

شیرزنان ایرانی که تاکنون تیم‌های هند، کویت، قرقیزستان، امارات و سنگاپور را با کمترین لغزش پشت سر گذاشتند، امروز در پیست یخ بانکوک مقابل تیم میزبان یعنی تایلند قرار می‌گیرند. 

حالا دیگر همه از دختران ایرانی انتظار قهرمانی و ثبت یک اتفاق تاریخی در بانکوک را دارند. وقتی به نمایش قدرتمندانه روز گذشته تیم ملی برابر سنگاپور نگاه می‌کنیم که 3 بر صفر به سود شاگردان فرزاد هوشیدری ‌و اعظم سنایی به پایان رسید، به فتح قله آسیا بعد از بازی عصر امروز امیدوار می‌شویم.

بدون شک چشم علاقه‌مندان به ورزش از ساعت 16 امروز به بانکوک، محل برگزاری دیدار فوق حساس فینال هاکی روی یخ آسیا خواهد بود. تا قبل از این طرفداران این رشته شاید فقط با دیدن مسابقات خارجی که توامان با درگیری‌های گاه و بیگاه بود، می‌توانستند رشته مورد علاقه خود را دنبال کنند، اما حالا دختران ایرانی در بالاترین سطح آسیا می‌توانند نمایشی دلپذیر را برای طرفداران ایرانی هاکی روی یخ رقم بزنند.

دیدگاه‌ها