کد خبر : 1935914 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 12:44 | 3.2K بازدید | 13 دیدگاه

در روز پراسترس ورزشگاه بهنام محمدی؛

نیازمند موفق در کلین‌شیت و گلسازی

پیام نیازمند سنگربان تیم فوتبال سپاهان یک روز فوق‌العاده دیگر را در ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان تجربه کرد.

نیازمند موفق در کلین‌شیت و گلسازی

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در پایان هفته بیست و هشتم نتوانست به چیزی که می‌خواست دست پیدا کند، اما به هر ترتیب ماموریت خود را انجام داد و مقابل نفت مسجدسلیمان که با تمام قوا برای کسب امتیاز و فرار از سقوط به زمین آمده بود، توانست با 2 گل بازی را برنده از زمین خارج شود.

نیمه اول این مسابقه مدافعان سپاهان اجازه ندادند، موقعیت خاصی روی دروازه پیام ایجاد شود و این دروازه‌بان فقط یک بار در دقایق پایانی مجبور شد روی ضربه ایستگاهی اسماعیل بابایی واکنش نشان بدهد. با این حال در نیمه دوم که حملات تیم میزبان شدت گرفت، آنها بیشتر روی دروازه سپاهان خطرساز شدند و مهم‌ترین موقعیت آنها شوت سرکش رضا دهقانی بازیکن سابق طلایی پوشان اصفهانی بود، که با واکنش دیدنی پیام نیازمند به کرنر فرستاده شد.

1872339
1872337
این لحظه‌ای است که نیازمند اجازه نداد شوت خوب رضا دهقانی به گل تبدیل شود و سپاهان در آستانه تکرار ماجراهای دیدار برابر ملوان قرار بگیرد.

اما این دو صحنه نمی‌تواند بیانگر عملکرد سنگربان آماده این روزهای سپاهان باشد. او در روزی که یک بار دیگر سپاهانی‌ها مجبور بودند، جلو بازی کنند، به خوبی فضاهای پشت مدافعین را پوشش می‌داد و در ارسال پاس هم عملکرد خوبی ارائه کرد.
اما اوج عملکرد نیازمند در این مسابقه چند دقیقه پس از گل اول بود، که روی یک شروع مجدد سریع و دقیق موقعیت را برای گلزنی مهاجمان تیمش فراهم کرد و پس از ضربه او، سپاهانی‌ها با 4 ضرب موفق به گلزنی شدند.

دیدگاه‌ها