کد خبر : 1935915 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 12:44 | 44.5K بازدید | 34 دیدگاه

لئاندرو به جمع دو کارته‌‌ها رسید

پرسپولیس با دو بازیکن اضافه مقابل گل‌گهر

پرسپولیس بدون بازیکن محروم پای به هفته بیست و نهم می‌گذارد.

پرسپولیس با دو بازیکن اضافه مقابل گل‌گهر

به گزارش "ورزش سه"، به شکلی شگفت‌انگیز پرسپولیس برای چهارمین هفته متوالی باوجود سه کارته‌های پرتعداد، باز هم با احتیاط حداکثری بازی را سپری کرده تا هیچ بازیکن محرومی برای دیدار حساس مقابل گل‌گهر نداشته باشد.

نکته جالب اینکه پرسپولیس که متوسط 11 خطا در هر بازی را دارد، برای سومین هفته متوالی تنها 6 خطا ثبت کرد تا مشخص شود آنها با استراتژی و تمرکز قصد دارند که خشونت خود را کاهش داده و از محرومیت در حساس‌ترین مقطع فصل فرار کنند.

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، وحدت حنانوف، مرتضی پورعلی گنجی، سروش رفیعی، سینا اسدبیگی، وحید امیری، مهدی ترابی و محمد عمری 10 بازیکن قرمزها هستند که با دریافت اخطار بعدی دیدار با گل‌گهر را از دست می‌دادند اما همگی از این بازی جان سالم به در بردند.

میلاد سرلک که با دریافت اخطار در بازی دربی، دیدار پیکان را از دست داده بود نیز به جمع سرخپوشان بازخواهد گشت تا یحیی برای بازی پیکان 22 بازیکن را در اختیار داشته باشد. روز گذشته او سیامک نعمتی را از لیست بیست نفره خط زد و حالا باید دید دو بازیکنی که برابر گل‌گهر بازی نخواهند کرد، چه کسانی خواهند بود.

این در حالی است که روز گذشته لئاندرو پریرا تنها بازیکنی بود که اخطار گرفت تا او به جمع بازیکنان دو کارته پرسپولیس اضافه شود و خطر محرومیت تهدیدش نکند.

دیدگاه‌ها