کد خبر : 1935942 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 14:40 | 23.3K بازدید | 17 دیدگاه

به دلیل بازی حساس برابر سیتی

جشن قهرمانی رئال مادرید کنسل شد

هیچ جشن قهرمانی برای رئال مادرید در کار نیست و بازیکنان امروز ساعت 16:30 به وقت تهران باید در کمپ تمرینی والدبباس حاضر شوند.

جشن قهرمانی رئال مادرید کنسل شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته با پیروزی برابر اوساسونا توانست فاتح کوپا دل ری شود. این سومین جام فصل رئال مادرید بود و کهکشانی‌ها حالا همه تمرکز خود را روی لیگ قهرمانان خواهند گذاشت. سه شنبه شب رئال در برنابئو باید به مصاف سیتی در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برود و چهارشنبه هفته بعد نیز بازی برگشت برگزار می‌شود.

1872383

در پیش بودن این بازی بسیار حساس باعث شد تا مدیران رئال تصمیم بگیرند هیچ جشن قهرمانی برای فتح کوپا دل ری برگزار نشود. هواداران رئال پس از هر قهرمانی در میدان سیبلس جمع می‌شوند و از بازیکنان به بهترین شکل استقبال می‌کنند. رئالی‌ها همچنین برای جشن‌های قهرمانی خود در ساختمان شهرداری مادرید حاضر می‌شوند و در برنابئو نیز جشنی متفاوت برگزار می‌شود اما هیچ کدام از این برنامه‌ها را شاهد نخواهیم بود و بازیکنان امروز ساعت 16:30 باید در تمرین حاضر شوند و تمام تمرکز خود را روی بازی با سیتی بگذارند. رئال تنها سه بازی دیگر تا پانزدهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان فاصله دارد.

1872260

دیشب فلورنتینو پرز هم از این تقویم فشرده ابراز نارضایتی کرد و آنچلوتی نیز گفت که فرصتی برای جشن گرفتن نداریم و باید بلافاصله به سیتی فکر کنیم.

دیدگاه‌ها