کد خبر : 1935948 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 15:02 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

شکست گل‌گهر سنگین نشد؛

نجات‌های فروزان پیش چشم گلر سابق آبی‌ها

محسن فروزان با وجود شکست گل‌گهر در مصاف با آلومینیوم اراک روز خوبی را پشت سر گذاشت.

نجات‌های فروزان پیش چشم گلر سابق آبی‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، نیمه اول مصاف گل‌گهر و آلومینیوم در ورزشگاه اختصاصی سیرجانی‌ها پایاپای بود. با این حال، محسن فروزان دو مرتبه روی شوت‌های محمدرضا آزادی و محمود قائدرحمتی واکنش‌های خوبی داشت تا تیمش را در بازی حفظ کرده باشد.
با شروع نیمه دوم شاهد موقعیت‌های زیادی روی دروازه پورحمیدی و فروزان بودیم، که سبب شد این دو سنگربان حسابی به زحمت بیفتند. آلومینیوم که با واکنش فوق‌العاده حسین پورحمیدی روی ضربه سر یونس شاکری در بازی مانده بود، چند دقیقه بعد به گل رسید و در ادامه شاهد حملات زیادی از شاگردان سعید الهویی بودیم، که تمام آنها و حتی پنالتی امین قاسمی‌نژاد بی‌ثمر بود.

1872393

در سوی دیگر این نمایش تهاجمی و بی‌محابا سبب شده بود خط دفاعی گل‌گهر نظم مناسبی نداشته باشد و در دقایق پایانی بازیکنان آلومینیوم روی ضدحملات دو موقعیت خوب داشتند، که روی یکی از آنها که با ضربه امیر نوری کاپیتان سبزپوشان اراکی به دروازه فروزان زده شد، این دروازه‌بان واکنش خوبی داشت و اجازه نداد اختلاف را به عدد 2 برساند. با این حال این نمایش فروزان هم به گل‌گهر برای کسب سه امتیاز در مسابقه حساس برابر شاگردان رحمتی کمکی نکرد و سه امتیاز به حساب آلومینیوم ریخته شد.

دیدگاه‌ها