کد خبر : 1935950 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 15:15 | 8.6K بازدید | 6 دیدگاه

کاتاتائو همه کار کرد، جز گلزنی؛

مشتاق‌ترین سپاهانی پس از گل‌های نیلسون و فرشاد

کادر فنی سپاهان در روز محرومیت شهریار مغانلو از ایگور کاتاتائو در راس خط آتش تیم بهره برد.

مشتاق‌ترین سپاهانی پس از گل‌های نیلسون و فرشاد

به گزارش "ورزش‌ سه"، محرومیت شهریار مغانلو خبر بدی برای کادر فنی سپاهان پیش از مصاف برابر نفت مسجد سلیمان بود؛ آن هم در استادیوم بهنام محمدی که چمنش شرایط مساعدی ندارد و همین موضوع هم کار انتخاب جانشین را سخت‌تر می‌کرد.
با این حال تصمیم کادر فنی سپاهان از میان دو مهاجم تیم که عیسی مرادی و ایگور کاتاتائو بودند، مهاجم برزیلی بود و این بازیکن هم یک بار دیگر تمام توان خود را برای سپاهان در زمین ارائه کرد.

کاتاتائو در زدن ضربات نهایی سرعت زیادی داشت و در نیمه اول چندین مرتبه این کار را تکرار کرد. او که روی گل اول سپاهان نزدیک‌ترین بازیکن به نیلسون جونیور بود، گل دوم را با ساباندن دقیق توپ برای امید نورافکن و سپس پاس این بازیکن برای فرشاد احمدزاده ساخت، تا با این گل از تکرار اتفاقات بازی قبلی مقابل ملوان پیشگیری شود.

1872399
1872400
کاتاتائو هم پس از گل نیلسون جونیور و هم پس از گلزنی فرشاد احمدزاده، اولین سپاهانی‌ای بود که خودش را برای برپایی جشن گل به آنها رساند.

کاتاتائو در این مسابقه تا آستانه گلزنی هم پیش رفت، اما ضربه او در حالی که از سینا بختیاری‌نسب جوان عبور کرده بود، با تکل به موقع مغانلو، مدافع تیم نفت مسجد سلیمان، از روی خط دروازه برگشت داده شد تا این مهاجم برزیلی که فقط یک بار در طول نیم فصل دوم و در دیدار برگشت مقابل هوادار گلزنی کرده، همچنان برای ثبت گل دوم خود در لیگ برتر منتظر بماند.

دیدگاه‌ها