کد خبر : 1935952 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 15:35 | 20.9K بازدید | 4 دیدگاه

ناچو:

بعد از بازی با سیتی تصمیم نهایی را می‌گیرم

ناچو فعلا در مورد تمدید با رئال مادرید به جمع‌بندی نهایی نرسیده و وعده داد پس از دو بازی حساس پیش رو برابر سیتی تصمیم قطعی را خواهد گرفت.

بعد از بازی با سیتی تصمیم نهایی را می‌گیرم

به گزارش "ورزش سه"، ناچو می‌تواند قراردادش را تمدید کند و تا پایان فوتبالش در رئال بماند، یا اینکه همین تابستان از رئال جدا شود و به دنبال ماجراجویی جدید باشد. ناچو تمام دوران فوتبالش را در رئال بوده، ولی هرگز نتوانسته یک بازیکن ثابت و بدون جانشین باشد. در سال‌های اخیر او پیشنهادات خوبی به خصوص از تیم‌های ایتالیایی داشته ولی در نهایت ماندنی شده. ولی این بار کار تمدید قرارداد او به درازا کشیده است.

1831428

کاپیتان وفادار رئال پس از قهرمانی دومش در کوپا دل ری به خبرنگاران گفت: «راستش را بخواهید، هنوز خودم هم نمی‌دانم فصل بعد در رئال هستم یا خیر. مذاکرات با باشگاه ادامه دارد، ولی چیزی مشخص نیست. دو بازی حساس برابر سیتی داریم که فعلا از هر چیزی دیگری مهمتر هستند. این دو بازی مهم که تمام شود، در مورد تمدید قرارداد تصمیم نهایی را خواهم گرفت.»

1872256

ناچو در مورد برتری 2-1 برابر اوساسونا در فینال کوپا دل ری که جام شماره 23 او با پیراهن رئال بود، گفت: «کوپا دل ری جام ارزشمندی است و سال‌ها بود نتوانسته بودیم آن را فتح کنیم. قهرمانی برای ما بسیار مهم بود و به خصوص مسیر سختی را هم طی کرده بودیم و معتقدم شایسته قهرمانی هم بودیم. فعلا جشن می‌گیریم، ولی به سرعت باید برای بازی با سیتی آماده شویم. اصلا فرصت استراحت نداریم.» 

ناچو در فصل جاری 23 بازی انجام داده که در 15 تای آنها فیکس بوده است. او در 1353 دقیقه بازی یک گل زده و چهار شوت داخل چارچوب نیز داشته است.

دیدگاه‌ها