کد خبر : 1935976 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 17:08 | 17K بازدید | 25 دیدگاه

عالیشاه - پریرا: این بار یحیی در تعویض گل کاشت

سرمربی سرخ‌ها در یکی از حساس‌ترین بازی‌های تیمش، با تعویض‌هایش سه امتیاز را کسب کرد.

عالیشاه - پریرا: این بار یحیی در تعویض گل کاشت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی که با یک بازی کمتر از سپاهان باز هم عقب افتاده بود، چشم به امتیازات کامل دیدار با پیکان دوخته بود و این بازی که با حواشی زیادی همراه بود تا دقایق پایانی با نتیجه بدون گل پیش می‌رفت.

سرمربی سرخ‌ها برای دستیابی به سه امتیاز این بازی و بازگشت به صدر جدول اما دست به تغییراتی نتیجه‌بخش در ترکیب تیمش زد و این بار در ابتدای نیمه دوم لئاندرو پریرا را به میدان فرا خواند تا تیمش از بازی مستقیم نیز به دنبال کسب نتیجه باشد. در ادامه یحیی گل‌محمدی در دقیقه 70 کاپیتان اول تیمش را به میدان فرستاد و امید عالیشاه در سمت راست به دنبال ایجاد موقعیت برای تیمش بود. 

1872124

اتفاقی که در نهایت در دقیقه 80 ثمربخش شد و ارسال زمینی امید عالیشاه و خطای بازیکن حریف روی پریرا این تیم را صاحب موقعیت گلزنی از نقطه پنالتی کرد و ترابی نیز این ماموریت را به سرانجام رساند. 

سرمربی سرخ‌ها در دیداری که حریف با نمایشی بسته و دفاعی کار را برای خط هجومی تیمش سخت کرده بود، با تعویض‌‌هایی که داشت شرایط را بار دیگر برای صدرنشینی پرسپولیس فراهم ساخت و باید دید تیمش طی دو بازی باقی‌مانده مقابل گل گهر و نساجی چه شرایطی را دنبال خواهد کرد و این اختلاف یک امتیازی را برای تداوم صدرنشینی و قهرمانی حفظ خواهند کرد یا خیر.

1872018

دیدگاه‌ها