کد خبر : 1936001 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 18:15 | 26K بازدید | 12 دیدگاه

قولی که در فینال کوپا دل‌ری عملی شد

رودریگو، یک ستاره با قلبی از جنس طلا (عکس)

شادی بعد از گل خاص رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، در فینال کوپا دل‌ری، به حمایت او از یک سازمان خیریه کمک به کودکان سرطانی اشاره داشت.

رودریگو، یک ستاره با قلبی از جنس طلا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو دیشب در فینال کوپا‌ دل‌ری مهم‌ترین نقش را در پیروزی رئال مادرید و فتح جام قهرمانی بازی کرد. این وینگر برزیلی تنها 2 دقیقه بعد از شروع مسابقه گلزنی را آغاز کرد و در دقیقه 70 هم گل پیروزی‌بخش لوس‌بلانکوس را به ثمر رساند تا رئالی‌ها با شکست دادن اوساسونا بعد از 9 سال بار دیگر قهرمان جام حذفی شوند.

شادی خاص رودریگو بعد از به ثمر رساندن گل پیروزی‌بخش رئال مادرید دیشب خبرساز شد و امروز مشخص شد که ستاره برزیلی با این شادی قصد داشته به حمایتش از یک سازمان خیریه کمک به کودکان سرطانی اشاره کند. در واقع رودریگو این شادی را به خاطر یک پسربچه 8 ساله در مقابل دوربین‌ها انجام داد که اخیرا در مبارزه با سرطان پیروز شده است.

1872495

رودریگو با اشاره به شادی‌ای که بعد از گل دوم رئال داشت گفت: "من گل دوم را به ناچو تقدیم کردم. پسربچه‌ای که در یوئگاتراپیا با او آشنا شدم. این سازمان از کودکان مبتلا به سرطان حمایت می‌کند. من به آنجا رفتم تا به بچه‌ها سر بزنم و چند تا هدیه به آنها بدهم. ناچو ایگناسیو پسری بود که آنجا با او دوست شدم و از من خواست وقتی گل زدم حرف i را که حرف اول ایگناسیو است نشان بدهم. وقتی گل دوم را زدم این کار را به خاطر ناچو ایگناسیو کردم".

1872496

در جریان حضور رودریگو در این سازمان خیریه او با ناچو ایگناسیو که پسربچه‌ای مبتلا به سرطان است پلی‌استیشن بازی می‌کند و وقتی داستان مبارزه او با سرطان و پیروزی‌اش بر بیماری را می‌فهمد تحت تاثیر قرار می‌گیرد. ستاره برزیلی قولی که به این پسربچه داده بود را دیشب در فینال کوپا دل‌ری عملی کرد تا نشان دهد در کنار استعداد و مهارت فوتبالی درخشان قلبی از جنس طلا دارد.

1872497

دیدگاه‌ها