کد خبر : 1936002 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 18:24 | 6.2K بازدید | 16 دیدگاه

نقره آسیا، نقطه پایان ماجراجویی دختران هاکی روی یخ

تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران با شکست مقابل تایلند به عنوان نایب قهرمانی مسابقات آسیایی دست یافت.

نقره آسیا، نقطه پایان ماجراجویی دختران هاکی روی یخ

به گزارش "ورزش سه"، دختران هاکی روی یخ ایران که در روزهای اخیر نگاه آسیایی‌ها را به خود خیره کردند، امروز در فینال مسابقات آسیایی 2023 تایلند، به مصاف میزبان این مسابقات رفت.

5 دیدار قبلی تیم ملی هاکی روی یخ ایران، مقابل تیم‌های هند، کویت، قرقیزستان، امارات و سنگاپور با برتری قاطع به پایان رسید تا دختران ایرانی به فینال راه یابند و امروز از ساعت 16 مقابل تایلند میزبان قرار بگیرند. 

ویدئو: 300062

سکانس آخر این ماجراجویی امروز در پیست یخ بانکوک بود، جایی که در تايم اول تایلندی‌ها یک گل از ایران پیش افتادند، اما امید در دل دختران ایرانی از بین نرفت و آنها با قوایی بیشتر در تايم دوم به میدان رفتند و موفق به جبران شدند تا بازی به تساوی یک بر یک کشیده شود. گل تساوى نيمكت ايران را منفجر كرد و بازيكنان كه به پيروزى در اين بازى اميدوار شده بودند، سر از پا نمي شناختند. 

1872499
با اينكه به نظر مى‌رسيد دختران ايرانى اعتماد به نفس كافى را براى رسيدن به قهرمانى آسيا و شكست تايلند در خانه‌اش پيدا كرده‌اند، اما تيم حريف بود كه با حمايت تماشاگران و استفاده از تجربه بالاى خود گل‌هاى دوم و سوم را وارد دروازه ايران كرد. 

گرفتن چند تايم اوت و گوشزد كردن نكات فنى هم سودى براى ايران نداشت و بازى با كنترل تايلندى‌ها ٣ بر يك به اتمام رسيد تا آنها جشن قهرمانى را در خانه برپا كنند. 

ماجراجويى دختران ايرانى هم با مدال نقره آسيا، آن هم در اولين حضور، به پايان رسيد.

دیدگاه‌ها