کد خبر : 1936011 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 19:07 | 14.9K بازدید | 18 دیدگاه

موقعیت کاری در یونایتد: گردگیری جام‌ها!

منچستریونایتد در پی استخدام یک نفر است تا جام‌های باشگاه را تمیز کند و جلا بدهد، اما شرط گرفتن این شغل، داشتن مدرک دانشگاهی است.

موقعیت کاری در یونایتد: گردگیری جام‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران منچستریونایتد کسی را می‌خواهند که نه‌تنها کارش در پاک‌کردن گرد و غبار خوب باشد، بلکه دست‌کم مدرک کارشناسی هم داشته باشد.
محل فعالیت این فرد در موزه باشگاه در اولدترافورد است؛ جایی‌که بدل جام قهرمانی لیگ قهرمانان و همچنین جام‌های قهرمانی لیگ برتر نگهداری می‌شود.
نیروی جدید موزه منچستریونایتد همچنین باید در بسته‌بندی مهارت داشته باشد و کسی ایده‌آل است که در «مطالعات موزه‌» مدرک کارشناسی یا معادل آن را داشته باشد. 
همچنین کسانی که به فوتبال و تاریخ فوتبال علاقه دارند، در اولویت هستند.

1872514
یونایتد امیدوار است که نامزد قبول شده بتواند گرد و خاک را از جام حذفی امسال هم پاک کند؛ افتخاری که یک بازی با منچسترسیتی بین یونایتد و آن ایستاده است. شیاطین سرخ در دوره اریک تن‌هاخ دست خالی نمانده‌اند و چندی قبل جام اتحادیه را فتح کردند. 
این اولین جام باشگاه در پنج سال گذشته بوده است. آخرین باری که یونایتد توانست در یک تورنمنت قهرمان شود، سال 2017 و با ژوزه مورینیو در لیگ اروپا بود.
البته اتاق جام‌های منچستریونایتد خالی نیست و سوای ناکامی‌های چند سال اخیر، این باشگاه تاریخچه‌ای غنی و پر از جام –به ویژه در عصر الکس فرگوسن- دارد.

دیدگاه‌ها