کد خبر : 1936012 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 19:14 | 5K بازدید | 2 دیدگاه

مدعیان سقوط خواستار ناظر ویژه در لیگ دسته اول

چهار تیم گزینه سقوط در لیگ دسته اول شرایط سخت و حساسی را طی بازی‌های باقیمانده دنبال می‌کنند و امیدوارند سازمان لیگ نظارت ویژه‌ای را طی این دیدارها دنبال کند.

مدعیان سقوط خواستار ناظر ویژه در لیگ دسته اول

به گزارش "ورزش سه"، مدافع و کاپیتان اسبق پرسپولیس این روزها به عنوان سرمربی کار را در تیم شهرداری آستارا دنبال می‌کند و توانسته طی دوران کوتاه حضورش در این تیم به نتایج خوبی نیز دست یابد.

با این حال شرایط سخت شهرداری آستارا در جمع گزینه‌های سقوط باعث شده دیدارهای باقیمانده این تیم نیز با حساسیت زیادی همراه باشد. بنگر در این تیم توانسته 9 امتیاز کسب کند و اکنون در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ آزادگان، در رقابت با تیم‌های شهرداری همدان و خلیج فارس ماهشهر برای فرار کامل از منطقه سقوط قرار دارد. 

مسئولان برگزاری بازی‌های لیگ دسته اول طی هفته‌های اخیر و به واسطه حساسیت بازی‌ها، اقدام به بکارگیری ناظران ویژه کرده‌اند و مسئولان شهرداری آستارا نیز با توجه به موقعیت این تیم اکنون امیدوارند این حساسیت در بازی این هفته آنها مقابل فجرسپاسی نیز دنبال شده و فدراسیون و سازمان لیگ، ناظران ویژه خود را راهی آستارا کند. 

بنگر توانسته علی‌رغم مشکلاتی که تیمش خصوصا از حیث مالی داشته، از حیث نتیجه‌گیری شرایط مناسبی را دنبال کند و اکنون شهرداری آستارا با 29 امتیاز در رده چهاردهم حاضر است. این در حالی است که شهرداری همدان با 27 امتیاز و خلیج فارس ماهشهر با 23 امتیاز در کورس قرار دارند و امیدوارند با سود بردن از توقف حریف، شانس بقای خود را افزایش دهند. 

در پایین جدول نیز چوکای تالش با کسب 21 امتیاز آخرین شانس‌‎های خود را ناامیدانه برای بقا دنبال می‌کند و این در حالی است که سه بازی دیگر باقی مانده و آنها چشم به ناکامی شهرداری آستارا، شهرداری همدان و همچنین خلیج فارس دوخته‌اند. باید دید سازمان لیگ چه برنامه‌ای برای کنترل حواشی در سه هفته پایانی لیگ دسته اول خواهد داشت.

دیدگاه‌ها