کد خبر : 1936013 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 19:16 | 19.6K بازدید | 11 دیدگاه

به دلیل شعار دادن علیه مسی و نیمار

انتقام پی‌اس‌جی از اولتراها: بلیت‌ها کنسل شد

پاری سن ژرمن بلیت 450 نفر از اعضای گروه اولتراهای هوادار این تیم را باطل کرد تا مانع از حضور آنها در ورزشگاه برای تماشای دیدار امشب پی‌اس‌جی مقابل تروا بشود.

انتقام پی‌اس‌جی از اولتراها: بلیت‌ها کنسل شد

به گزارش "ورزش سه"، گروه هواداری کولکتیف اولتراز پاریس یا CUP در روزهای گذشته با اعتراضات شدیدی که در پایتخت فرانسه علیه لیونل مسی و نیمار انجام داد خبرساز شد. باشگاه که از اقدامات این هواداران ناراضی است، اولین اقدام را علیه آنها با باطل کردن بلیت تعدادی از اعضای گروه انجام داد.

پاری سن ژرمن امشب در زمین تروا در هفته سی و چهارم لیگ یک به مصاف این تیم می‌رود. اما این باشگاه علاقه‌ای به حضور اولتراها در ورزشگاه خانگی تروا ندارد. رسانه‌های فرانسوی گزارش دادند پی‌اس‌جی امروز صبح بلیت 450 نفر از اعضای CUP را باطل کرده و به آنها اطلاع داد که نمی‌توانند برای تماشای بازی امشب مقابل تروا در ورزشگاه حاضر شوند.

1870550

پاری سن ژرمن از تجمع این گروه هواداری مقابل دفتر باشگاه در شهر پاریس و شعار دادن علیه مسی و همچنین تجمع آنها مقابل خانه نیمار عصبانی است و قصد دارد اعضای CUP را مجازات کند.

هواداران عضو این گروه با وجود تنشی که در رابطه‌شان با باشگاه ایجاد شده چندین دستگاه اتوبوس اجاره کرده و قصد داشتند امروز صبح عازم ورزشگاه خانگی تروا شوند. اما در اولین ساعت‌های صبح ایمیلی از طرف باشگاه به 450 نفر از اعضای CUP ارسال شد و باطل شدن بلیت‌های آنها به اطلاع‌شان رسید.

پاری‌سن‌ژرمن به این دسته از هواداران اطلاع داد که مبلغ بلیت‌ها به آنها برگردانده می‌شود، ولی دیگر نیازی به سفر به تروا وجود ندارد. رسانه‌های فرانسوی می‌گویند عده‌ای از این اولتراها با وجود نداشتن بلیت به محل برگزاری بازی امشب سفر خواهند کرد و نگرانی از بابت ایجاد تنش باعث شده پلیس تهمیدات ویژه‌ای در نظر بگیرد.

1872517

دیدگاه‌ها