کد خبر : 1936015 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 19:39 | 29.8K بازدید | 10 دیدگاه

فرار آرسنال از فاجعه در سنت‌جیمزز پارک (عکس)

درحالی‌که داور دیدار نیوکسل و آرسنال در دقایق اولیه یک پنالتی به نیوکسل داد و پس گرفت چند دقیقه بعد توپچی‌ها موفق شدند گل اول بازی را به ثمر برسانند.

فرار آرسنال از فاجعه در سنت‌جیمزز پارک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل از دقایقی پیش در ورزشگاه خانگی‌اش سنت جیمزز پارک میزبان آرسنال است. دیداری که در هفته سی و پنجم لیگ برتر برگزار می‌شود.

این دیدار به خصوص برای آرسنالی‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است، چرا که توپچی‌ها برای حفظ فشار بر منچسترسیتی صدرنشین به کسب سه امتیاز در این بازی دشوار نیاز مبرم دارند.

نیوکسل که بازی را تهاجمی آغاز کرده و در همان دو دقیقه اول یک بار تیر دروازه آرسنال را به لرزه درآورده بود در دقیقه 7 تا یک قدمی باز کردن دروازه توپچی‌ها پیش رفت.

نیوکسل با حملات اولیه‌اش چند کرنر از آرسنال گرفته بود و در دقیقه 7 هم آرسنالی‌ها را مجبور کرد توپ را به کرنر بفرستند. نیوکسل کرنر را کوتاه ارسال کرد و بعد از حرکتی ترکیبی توپ توسط کیه‌ران تریپیر از سمت راست ارسال شد. شوت گیمارش به سمت دروازه در میانه راه به کیویور برخورد کرد و نیوکسلی‌ها دست‌های خود را بالا برده و از داور خواهان اعلام پنالتی شدند. داور هم نقطه پنالتی را نشان داد تا ورزشگاه سنت جیمزز پارک غرق شادی شود.

1872522
1872523
1872524

اما از اتاق VAR به داور اطلاع داده شد برای بررسی دقیق‌تر صحنه به سراغ مانیتور کنار زمین برود. داور در بازگشت با اتاق VAR هم‌عقیده بود و پنالتی را از نیوکسل پس گرفت. او متعقد بود توپ قبل از برخورد به دست کیویور به ران او برخورد کرده و سپس با دستش اصابت داشته است.

1872525

این اتفاق ظاهرا روحیه نیوکسل را خراب کرد، چرا که هفت دقیقه بعد آرسنال به گل اول این بازی رسید. در دقیقه 14 آرسنالی‌ها صاحب یک ضربه آزاد شدند. توپچی‌ها که فشار را بیشتر کرده و حالا نیوکسل را در محوطه جریمه‌اش میخکوب کرده بودند توسط جورجینیو توپ را به اودگارد رساندند. کاپیتان آرسنال با شوتی محکم توپ را از فاصله 20 متری به گوشه راست دروازه نیوکسل فرستاد تا توپچی‌ها پیش بیفتند.

1872526
1872527
1872528

دیدگاه‌ها