کد خبر : 1936023 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 20:38 | 22.4K بازدید | 53 دیدگاه

توقف اتحاد کلباء در هفته ما قبل آخر

مجیدی در امارات دل خوشی از VAR ندارد

تیم فوتبال اتحاد کلباء نتوانست از فرصت میزبانی در هفته ما قبل پایانی ادنوک لیگ امارات استفاده ببرد و برابر خورفکان متوقف شد.

مجیدی در امارات دل خوشی از VAR ندارد

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته ما قبل پایانی ادنوک لیگ امارات، تیم فوتبال اتحاد کلباء در استادیوم خانگی خود میزبان خورفکان بود اما نتوانست از این فرصت استفاده ببرد و دیدار دو تیم در نهایت با تساوی یک – یک به پایان رسید.

این دیدار فیزیکی با خلق موقعیت‌هایی از سوی هر دو تیم آغاز شد تا اینکه خورفکان در دقیقه 29 به گل رسید. روی یک حمله از سمت راست و ارسال خوب خمیس به دهانه دروازه، فابیو آبرئو توانست دروازه کلباء را باز کند که این گل به دلیل بالا رفتن پرچم کمک داور آفساید اعلام شد.

1872548

در این لحظات تیم داوری اتاق VAR مشغول بررسی صحنه گل بود که در نهایت مشخص شد فیلیپ کیس چند سانتی متری آفساید را پر کرده و گل مهاجم آنگولایی مورد پذیرش داور مسابقه قرار گرفت تا بازی یک بر صفر به سود خورفکان اعلام شود.

1872546
1872549

اتحاد کلباء خیلی زود به این گل پاسخ داد و کار را به تساوی کشاند. ارسال دنیل بسا از سمت چپ به روی دروازه، با ضربه سر الکساندر سیکالدائو همراه شد و او توپ را برای احمد جشک کاشت که این بازیکن با یک شوت دیدنی و روی پا، توپ را به تور گوشه دروازه چسباند تا بازی به تساوی کشیده شود.

1872547

در ادامه نیز بازی متعادل پیش می‌رفت تا اینکه اتحاد کلباء در دقیقه 81 صاحب یک ضربه پنالتی شد. داور بازی برخورد امیر مبارک با سلطان عادل را خطا تشخیص داد که پس از بررسی صحنه توسط اتاق VAR، داور تصمیم خود را تغییر داد.

در نهایت این بازی با تساوی یک – یک به پایان رسید. اتحاد کلباء که حضور خود در رده هشتم را قطعی کرده است، 33 امتیازی شد.

دیدگاه‌ها