کد خبر : 1936025 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 20:52 | 18.2K بازدید | 4 دیدگاه

با قطعی شدن قهرمانی ناپولی

اوسیمن دیگر برای پنالتی زدن انگیزه ندارد (عکس)

ویکتور اوسیمن، گلزن اول ناپولی، امشب در دیدار تیمش مقابل فیورنتینا یک پنالتی از دست داد تا بازی دو تیم همچنان با تساوی بدون گل ادامه داشته باشد.

اوسیمن دیگر برای پنالتی زدن انگیزه ندارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی که روز پنج‌شنبه در دیدار مقابل اودینزه قهرمانی‌اش در این فصل سری آ را قطع کرده بود امشب در خانه خود به مصاف فیورنتینا رفت.

باشگاه ناپولی برای استقبال از بازیکنانش مراسم باشکوهی تدارک دیده بود که با ایجاد طرح موزاییکی خاصی توسط تماشاچی‌ها روی سکوها و همچنین مراسم نورپردازی در زمین چمن همراه بود. بازیکنان فیورنتینا هم با این جشن همراه شده و در زمان ورود بازیکنان ناپولی برای آنها تونل افتخار ایجاد کردند تا به این شکل قهرمانی را به آنها تبریک بگویند.

در دقیقه 48 روی اشتباه بازیکنان ناپولی در خط دفاعی، لوبوتکا توپ را از امرابط ربود. ستاره مراکشی فیورنتینا این بازیکن ناپولی را سرنگون کرد تا داور بدون هیچ شک و تردیدی نقطه پنالتی را به نفع قهرمان سری آ نشان بدهد.

1872557

اوسیمن، گلزن اول ناپولی، برای شلیک این پنالتی پشت توپ ایستاد. او می‌توانست با گل کردن این ضربه به گلزن‌ترین بازیکن آفریقایی در تاریخ سری آ تبدیل شود. اما ضربه اوسیمن به اندازه کافی خطرناک نبود و تراچیانو با حدس زدن درست جهت حرکت توپ و شیرجه به سمت چپ موفق شد توپ را با کف دستهایش منحرف کرده و دروازه فیورنتینا را نجات بدهد.

1872558

دیدگاه‌ها