کد خبر : 1936040 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 22:53 | 7.3K بازدید | 17 دیدگاه

پیروزی مهم آلتای با حضور مدافع سابق استقلال

آلتای اسپور موفق شد دیدار خود از هفته سی و ششم لیگ دسته اول ترکیه را با پیروزی پشت سر بگذارد.

پیروزی مهم آلتای با حضور مدافع سابق استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سی و ششم لیگ دسته اول ترکیه، تیم فوتبال آلتای در استادیوم ازمیر آتاتورک به مصاف میهمان خود دنیزلی اسپور رفت و موفق با 3 گل از سد این تیم گذشته و جای خود در رتبه دوازدهم را مستحکم کند.

آلتای در شرایطی به مصاف میهمان خود رفت که در پنج دیدار قبلی خود نتوانسته بود به پیروزی برسد. در سمت مقابل نیز تیم بحران زده و قعرنشین دنیزلی اسپور حضور داشت که در 9 مسابقه گذشته خود، تن به شکست داده بود و یکی از گزینه‌های اصلی سقوط به دسته دوم محسوب می شود.
1872613
در این مسابقه، آلتای کار را خیلی خوب آغاز کرد و در همان دقیقه هفتم موفق شد توسط جیحون گلسلام به گل نخست دست یابد و نیمه اول نیز با همین یک گل به سود این تیم به پایان رسید.

در نیمه دوم مارکو پایسائو موفق شد در دقیقه 59 گل دوم تیمش را به ثمر برساند. دنیزلی اسپور که برای کاهش اختلاف فشار آورده بود، در لحظات پایانی و روی یک ضدحمله برای سومین بار تسلیم شد و ارن اردوغان موفق شد اختلاف را افزایش دهد و در نهایت بازی با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید.

محمد نادری مدافع سابق استقلال در این دیدار 89 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت. نادری در این مسابقه 7 بار مانع از باز شدن دروازه تیمش شد و برابر حملات حریف صف آرایی کرد. ضمن اینکه 80 درصد پاس های او صحیح بودند و با 2 پاس کلیدی، هم تیمی هایش را در موقعیت گلزنی قرار دارد و در پایان نمره خوب 7.3 را کسب کرد.

1872615

دیدگاه‌ها