کد خبر : 1936045 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 23:52 | 9.5K بازدید | 44 دیدگاه

جنگ سهمیه چمپیونزلیگ داغ تر شد

وستهم 1-0 یونایتد: پاس گل تن‌هاخ به کلوپ

منچستریونایتد با نتیجه 1-0 مقابل حریف قعر جدولی خود وستهم شکست خورد تا لیورپول را به کسب سهمه امیدوار کند.

وستهم 1-0 یونایتد: پاس گل تن‌هاخ به کلوپ

به گزارش ورزش سه، منچستریونایتد در یکی از بازی های هفته سی و پنجم لیگ برتر میهمان وستهم بود. این دیدار که از ساعت 22:30 در ورزشگاه لندن آغاز شد روی اشتباه فاحش داوید دخیا با برتری 1-0 میزبان به پایان رسید.

ویدئو: 300082

شاگردان اریک تن هاخ با این شکست 63 امتیازی ماندند تا با یک بازی کمتر و یک امتیاز بیشتر نسبت به لیورپول شانس صعود دوباره برای شاگردان یورگن کلوپ در هفته های پایانی به وجود بیاورند.

یونایتد بازی را بهتر شروع کرد و می توانست خیلی زود به گل برسد اما این اتفاق رخ نداد. برونو فرناندز در دقیقه 6 با یک شوت از پشت محوطه جریمه دروازه وستهم را هدف گرفت که ضربه او مماس با تیر عمودی راهی اوت شد.

آنتونی در دقیقه 10 با یک شوت روی پا یک بار دیگر می رفت دروازه میزبان را باز کند ولی ضربه او هم از کنار تیر به بیرون رفت. کریستین اریکسن در دقیقه 15 سومین موقعیت یونایتد را از دست داد و بعد از این موقعیت وستهم کم کم از فشار حریف خارج شد.

در دقیقه 26 اولین موقعیت جدی وستهم روی اشتباه بزرگ داوید دخیا به تنها گل بازی منجر شد. سعید بن رحما در میانه میدان صاحب توپ شد و پس از طی چند قدم با شوت نه چندان قدرتمند که زاویه زیادی هم نداشت دروازه یونایتد را از پشت محوطه جریمه نشانه گرفت. توپ بعد از برخورد به نوک انگشتان دخیا در میان بهت او و هواداران یونایتد از خط دروازه عبور کرد.

1872634

آنتونی در دقیقه 32 تا آستانه باز کردن دروازه وستهم پیش رفت اما ضربه او هم به تیر دروازه برخورد کرد. نیمه اول در حالی با برتری یک بر صفر میزبان به پایان رسید که برخورد توپ به دست مدافع یونایتد در دقیقه 1+45 صحنه مشکوکی به وجود آورد اما داور اعتقادی به هند نداشت.

1872633

توماس سوچک در چهارمین دقیقه از نیمه اول با یک ضربه خطرناک فاصله ای تا باز کردن دروازه یونایتد نداشت اما دخیا با سیوی زیبا توپ را را مهار کرد. شاگردان تن هاخ کم کم تسلط کار را بر عهده گرفته و برای به تساوی کشاندن بازی دوباره حمله کردند.

1872636

شوت ووت وخهورست در دقیقه 55 اولین موقعیت جدی آنها در نیمه اول بود که فابیانسکی ضربه او را به خوبی در اختیار گرفت. در دقیقه 73 وستهم روی یک ضدحمله به گل دوم رسید اما این گل هم مثل گل دقایق نخست نیمه دوم به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

1872635

دکلان رایس در میان حملات نامنظم یونایتد دوباره می توانست وستهم را به گل تبدیل کند اما ضربه خطرناک او از زاویه بسته را دخیا در دقیقه 88 مهار کرد. شاگردان تن هاخ در وقت های تلف شده بازی با همه قوا حمله کردند تا به هر نحوی که شده از شکست فرار کنند اما تلاش آنها حاصلی در پی نداشت تا وستهم به پیروزی 1-0 در این دیدار دست یافته و با 37 امتیاز به رده پانزدهم جدول رده بندی صعود کند.

دیدگاه‌ها