کد خبر : 1936049 | 18 اردیبهشت 1402 ساعت 02:30 | 22.8K بازدید | 1 دیدگاه

ذوق‌زدگی آلمیدا از نتایج این فصل آ.اک آتن

سرمربی ایرانی‌ها در یونان 100 ساله تمدید می‌کند!

ماتیاس آلمیدا در اظهارنظری جالب مدعی شده اگر می دانست تیمش با او در انتهای فصل شانس کسب دو عنوان قهرمانی خواهد داشت، قراردادی صد ساله با این باشگاه به امضا می رساند.

سرمربی ایرانی‌ها در یونان 100 ساله تمدید می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آ.اک آتن که با بهره‌مندی از احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی، دو ستاره ایرانی در ترکیب خود در آستانه قهرمانی در دو جام فوتبال یونان قرار دارد، در نهمین هفته از پلی آف قهرمانی سوپرلیگ به مصاف آریس خواهد رفت.

ماتیاس آلمیدا، سرمربی زردپوشان پایتخت یونان در خصوص این بازی گفتگویی با شبکه نوا داشت که در میان آن، صحبت جالبی پیرامون علاقه اش به تمدید قرارداد با فینالیست جام حذفی یونان مطرح کرد.

آلمیدا که عملکردش با تیم آ.اک در این فصل از رقابت‌ها فراتر از انتظارات بوده، در مورد پیش بینی اولیه اش از این دستاوردها گفت: "اگر وقتی تازه آمده بودم به من می‌گفتند که در این مدت آ.اک به مرحله نهایی سوپرلیگ می‌رود و برای قهرمانی می‌جنگد، قراردادی 100 ساله امضا می‌کردم."

گفتنی است آ.اک در سوپرلیگ هم‌امتیاز با پانا، بخت جدی قهرمانی به شمار می‌رود و همچنین با راهیابی به فینال جام حذفی، شانس دبل کردن با پیروزی مقابل پائوک را نیز دارند.

دیدگاه‌ها