کد خبر : 1936057 | 18 اردیبهشت 1402 ساعت 00:42 | 14.2K بازدید | 17 دیدگاه

اشتباهات بخشی از فوتبال است و باید با آن کنار آمد

دفاع تن‌هاخ از دخیا بعد از اشتباه سرنوشت‌ساز

اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، در پایان بازی با وستهم تاکید کرد که تیمش از استانداردهای خود فاصله داشت.

دفاع تن‌هاخ از دخیا بعد از اشتباه سرنوشت‌ساز

به گزارش ورزش سه، منچستریونایتد با یک گل مغلوب میزبان خود وستهم شد تا لیورپول را در هفته‌های پایانی برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ امیدوار کند. اریک تن‌هاخ در پایان این دیدار از داوید دخیا با وجود اشتباه بزرگش حمایت کرد.

سرمربی یونایتد در مورد شکست 1-0 مقابل وستهم گفت: "در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم که از دست دادیم. در سمت مقابل اما تیم حریف تک موقعیت خود را به گل تبدیل کرد. در نیمه دوم کمتر از استانداردهای خود بودیم. ما به خودمان باختیم و حالا یک هفته فرصت داریم تا ریکاوری کرده و به شرایط عادی برگردیم."

تن‌هاخ در ادامه گفت: "من نمی‌توانم شاگردانم را سرزنش کنم آن‌ها تمام تلاش خود را کردند. فصل فشرده ای است و از کریسمس تا به امروز 3 روز یک بار بازی کرده ایم."

1872676

تک گل این بازی روی اشتباه فاحش داوید دخیا به ثمر رسید. تن‌هاخ با این وجود همچنان به دروازه‌بان اسپانیایی تیمش اعتقاد دارد: "اشتباهات بخشی از فوتبال هستند. باید به عنوان یک تیم با آن کنار بیاییم و به دنبال جبران باشیم. دخیا دروازه بانی است که بیشترین کلین شیت را دارد و همه در این شکست نقش دارند."

او در مورد به خطر افتادن جایگاه چهارمی تیمش در کورس کسب سهمیه چمپیونزلیگ گفت: "ما نمی‌توانیم برای خود متأسف باشیم بلکه باید شخصیت خود را نشان دهیم. در این چهار بازی باقی مانده نیاز به انرژی، تمرکز و سپس تداوم داریم."

دیدگاه‌ها