کد خبر : 1936058 | 18 اردیبهشت 1402 ساعت 04:30 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

گوش بزنگ توقف حریف کرونازده

احسان در طرح پیروزی آلمیدا مقابل آریس

تا ساعاتی دیگر دو دیدار تعیین کننده سوپرلیگ یونان پس از تعویق به دلیل کرونا برگزار خواهد شد.

احسان در طرح پیروزی آلمیدا مقابل آریس

به گزارش "ورزش‌سه"، قرار بود دیدار دو تیم آ ا ک آتن و پاناتینایکوس که برای کسب قهرمانی مسابقات سوپرلیگ یونان رقابت فشرده‌ای دارند، روز پیش برگزار شود، اما به دلیل ابتلای 24 عضو تیم پاناتینایکوس این دو مسابقه با درخواست باشگاه پاناتینایکوس به تعویق افتاد و حالا دو تیم با نظر سازمان لیگ فوتبال یونان از ساعت 21:30 دقیقه امشب به مصاف هم می‌روند.
در شرایطی که سایر دیدارهای مرحله پلی‌آف لیگ یونان روز گذشته برگزار شد، تیم فوتبال آ ا ک آتن به مصاف آریس می‌رود و در دیگر دیدار سرنوشت‌ساز پاناتینایکوس مقابل المپیاکوس صف آرایی خواهد کرد.
طبق پیش بینی سایت‌های یونانی آ ا ک آتن که میلاد محمدی و احسان حاج صفی را در اختیار دارد، به احتمال فراوان با حضور ثابت حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران راهی میدان می‌شود، که طی هفته‌های اخیر هم فرم بسیار خوبی داشته و آتنی‌ها امیدوارند درخشش این ایرانی در پست دفاع چپ در بازی برابر رقیب مستقیم هم ادامه داشته باشد.
در صدر جدول رقابت‌های سوپرلیگ یونان پاناتینایکوس و آ ا ک آتن 77 امتیازی هستند، اما پاناتینایکوس به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر قرار گرفته است.
گفتنی است تکلیف قهرمان سوپرلیگ یونان با برگزاری دو بازی دیگر مشخص می‌‎شود؛ جایی که پاناتینایکوس به مصاف آریس خواهد رفت و آ ا ک با ولوس مصاف خواهد داد.

دیدگاه‌ها