کد خبر : 1936061 | 18 اردیبهشت 1402 ساعت 05:30 | 29.1K بازدید | 47 دیدگاه

تجربه قهرمانی در لیگ برتر

برتری ویژه یحیی نسبت به همه رقبا

یحیی دو بار قهرمان لیگ برتر شده و تجربه حساسیت پایان فصل لیگ خلیج فارس را دارد.

برتری ویژه یحیی نسبت به همه رقبا

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس بعد از شکست ناامیدکننده به سپاهان، حالا 6 برد متوالی به دست آورده تا یحیی گل‌محمدی به خوبی جواب منتقدان را بدهد و تیمش را به صدر جدول برساند. او البته شاید فکرش را هم نمی‌کرد که اوضاع اینطوری پیش برود و سرنوشت قهرمانی در دست شاگردانش قرار بگیرد.

نکته جالب این است که یحیی در رقابت با ساپینتو و مورایس، از امتیاز ویژه برخوردار است. او تجربه قهرمانی در لیگ برتر ایران و موفقیت در کورس پایان فصل را دارد اما ساپینتو و مورایس در اولین فصل حضور، شاید با مسائل و پیشامدهای لیگ برتر خلیج فارس کاملا آشنا نباشند.

البته یحیی در لیگ نوزدهم با اختلاف 14 امتیازی، خیال خود از قهرمانی را راحت کرده بود اما در لیگ بیستم، شاگردان گلمحمدی با اختلاف تنها دو امتیاز بالاتر از تیم نویدکیا ایستادند و جام را بالای سر بردند. نکته مهم اینکه پرسپولیس اگر در دو هفته پایانی لیگ بیستم حتی یک لغزش می‌داشت، جام را از دست می‌داد اما سرخپوشان با پیروزی به جام قهرمانی رسیدند.

نکته جالب اینکه در لیست مربیان 16 تیم لیگ برتری، یحیی گل‌محمدی و عبدالله ویسی تنها مربیان قهرمان هستند که ویسی سابقه قهرمانی در لیگ پانزدهم را دارد و البته حالا باید ماموریت بقای صنعت نفت را به سرانجام برساند اما یحیی در کورس قهرمانی است.

1872685

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها