کد خبر : 1936084 | 18 اردیبهشت 1402 ساعت 09:18 | 10.1K بازدید | 18 دیدگاه

بایرن یاد بگیرد: دورتموند در قامت یک قهرمان!

پیروزی پر گل بروسیا دورتموند برابر وولفسبورگ تحسین بسیاری را برای این تیم به همراه داشت.

بایرن یاد بگیرد: دورتموند در قامت یک قهرمان!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بایرن مونیخ به سختی توانست با نتیجه 1-2 از سد وردربرمن عبور کند، دورتموند توانست با شش گل برابر وولفسبورگ به پیروزی برسد و اختلافش با صدر جدول را به یک امتیاز کاهش دهد. 

این تیم در این دیدار کاملا بر حریف مسلط بود و وولفسبورگ که در 9 بازی قبل در بوندسلیگا تنها یک بار شکست خورده بود در نهایت برابر آنها به زانو درآمد. 

ادین ترزیچ پس از پایان این بازی در گفتگو با DAZN اظهار داشت: «ما امروز صرفا بازی خوبی را در تمامی پست‌ها نشان دادیم. وقتی پسرها شروع به پیدا کردن همدیگر کنند، تماشای بازی آنها واقعا لذتبخش می‌شود. در این صورت کار برای همه رقبا سخت خواهد شد.»

کریم آدیمی توانست در دقیقه 14 اولین گل بازی را وارد دروازه حریف کند و سپس در دقیقه 59 هم گل پنجم تیمش را با حرکتی انفرادی به ثمر رساند. او این فرصت را هم داشت که هت تریکش را کامل کند اما ضربه پنالتی را خراب کرد و وقتی از زمین بازی بیرون رفت هنوز از این موضوع ناراحت بود، اتفاقی که نشانگر عطش بازیکنان دورتموند برای پیروزی و گلزنی است. 

1872572

او پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: «همانطور که دیدید، ما واقعا در زمین بازی لذت بردیم. همه چیز خیلی خوب پیش رفت. متاسفانه سرنوشت قهرمانی در دست ما نیست اما من اطمینان دارم که ما در دیدارهای بعدی هم پیروز خواهیم شد.»

دورتموند توانست به لطف درخشش آدیمی و جود بلینگام با قدرت تمام از سد وولفسبورگ عبور کند و حالا حضورش در لیگ قهرمانان فصل آینده قطعی شده است اما آن‌‌ها هنوز برای قهرمانی در لیگ باید چشم به لغزش بایرن داشته باشند. 

امره جان در این باره اظهار داشت: «بایرن هنوز دیدارهای دشواری دارد و ما هم دیدارهای دشواری داریم. آنها باید در دیدارهایشان برنده شوند، پس هنوز تکلیف هیچ چیز مشخص نشده است.»

دیدگاه‌ها