کد خبر : 1936104 | 18 اردیبهشت 1402 ساعت 10:57 | 27.3K بازدید | 10 دیدگاه

فردیناند:

تصمیم عجیب تن‌هاخ بازیکنان یونایتد را ناراحت کرد

ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، معتقد است که تصمیم اریک تن هاخ برای استفاده ووت وخهورست باعث ناراحتی دیگر بازیکنان این تیم شده است.

تصمیم عجیب تن‌هاخ بازیکنان یونایتد را ناراحت کرد

به گزارش "ورزش سه"، جذب وخهورست توسط منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی باعث تعجب بسیاری از هواداران این تیم و فوتبال‌دوستان شد.

این بازیکن تلاش زیادی را برای اثبات خودش در ترکیب این تیم به کار گرفت اما باز هم نتوانست تاثیرگذاری چندانی داشته باشد و در 27 بازی تنها دو گل با پیراهن شیاطین سرخ به ثمر رساند. 

فردیناند یکی از منتقدان حضور این مهاجم در زمین است و باور دارد که تصمیم سرمربی هلندی این تیم برای استفاده از او باعث ناراحتی و آزردگی خاطر دیگر بازیکنان شده است. 

1801107

او در گفتگو با بی تی اسپورت در این باره اظهار داشت: «من فکر می‌کنم شماره 10 منچستریونایتد شباهتی با وخهورست و ویژگی‌هایی که این بازیکن از آنها برخودار است ندارد. اجازه دهید به شکل دیگری به این وضعیت نگاه کنیم. اگر من جیدون سانچو، برونو فرناندز، الخاندرو گارناچو یا آنتونی مارسیال باشم و این ترکیب را با حضور این شماره 10 برابر خودم ببینم...

پیراهن شماره 10 معنای خاصی دارد. این پیراهن برای بازیکنی است که می‌تواند خلق موقعیت کند، قدرت خاصی دارد و می‌تواند بین خطوط حرکت کند و دیگر بازیکنان را با خودش همراه کند تا گلی برای تیم به ثمر برسانند. 

وخهورست چنین ویژگی‌هایی ندارد و فکر می‌کنم بهترین کاری که امروز انجام داد تکلی بود که در محوطه جریمه خودی زد. این کاری نیست که بازیکنان شماره 10 انجام می‌دهند. این تصمیم تن‌هاخ باعث ناراحتی بازیکنان یونایتد شده است.»

دیدگاه‌ها