کد خبر : 1936107 | 18 اردیبهشت 1402 ساعت 11:11 | 3K بازدید | 1 دیدگاه

روزنامه‌های ایتالیا: دربی ریسک‌ها

پیروزی یوونتوس مقابل آتالانتا که باعث شد این تیم به رتبه دوم جدول سری A صعود کند و دربی پیش روی میلان در چمپیونزلیگ، تیتر اصلی روزنامه‌های امروز ایتالیاست.

روزنامه‌های ایتالیا: دربی ریسک‌ها

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیروز موفق شد با نتیجه 2-0 آتالانتا را شکست بدهد و بالاتر از لاتزیو، در رتبه دوم جدول سری A قرار بگیرد. در این دیدار دوشان ولاهوویچ، ستاره صرب یووه، در روزی که با شعارهای نژادپرستانه مواجه شد، توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند.
از سوی دیگر، تنها دو روز به دربی اروپایی میلان باقی مانده و از همین حالا روزنامه‌های ایتالیایی به استقبال این دیدار رفته‌اند:

1872767

"دبی ریسک‌ها" تیتر اصلی گاتزتا دلو اسپورت است که به دیدار میلان و اینتر در نیمه نهایی چمپیونزلیگ اشاره دارد. این نشریه معتقد است که دیدار چهارشنبه شب، نقطه اوج رقابت دو تیمی است که در دو فصل گذشته، قهرمان سری A شده بودند و اکنون به دنبال رسیدن به فینال چمپیونزلیگ هستند. دیگر تیتر این روزنامه از "شادی و خشم ولاهوویچ" نوشته است که روز عجیبی را مقابل آتالانتا تجربه کرد.

1872768

نشریه کوریره دلو اسپورت با تیتر "حداکثر دوم" به رقابت دیگر تیم‌های مدعی بعد از قطعی شدن قهرمانی ناپولی اشاره دارد. این نشریه پیروزی یوونتوس در آتالانتا را کودتا در برگامو توصیف کرد و معتقد است که بلیت رفتن به چمپیونزلیگ حالا در جیب یوونتوسی‌هاست. این نشریه همچنین برای جشن قهرمانی ناپولی تیتر زده:"ناپولی آواز خواند و اوسیمن گل زد: جشن سه رنگ"

1872769

نشریه تورینی توتو اسپورت هم عکسی از دوشان ولاهوویچ را روی جلد برده و گلزنی او مقابل آلانتا را گلزنی مقابل نژادپرستی توصیف کرده است. این نشریه همچنین جنجال داوری و VAR در دیدار تورینو و مونزا را روی جلد برده است.

1872770

نشریه ایل رومانیستا با تیتر "بیش از همیشه" از پیام اتحاد لورنزو پلگرینی، کاپیتان رم، به هم‌تیمی‌هایش بعد از شکست مقابل اینتر خبر داده است. رم با این شکست از سهمیه چمپیونزلیگ دور شده است اما این نشریه معتقد با متحد ماندن که رم بیش از همیشه به آن نیاز دارند، می‌توانند در دیدارهای پیش رو، به ویژه برابر بایر لورکوزن در لیگ اروپا، به موفقیت برسند.

دیدگاه‌ها