کد خبر : 1936123 | 18 اردیبهشت 1402 ساعت 12:19 | 11.3K بازدید | 6 دیدگاه

دورتموند دست به دامن دشمن قدیمی شد!

دورتموند امیدوار است شالکه در تقابل با بایرن شکست نخورد تا رویای قهرمانی‌اش به حقیقت تبدیل شود.

دورتموند دست به دامن دشمن قدیمی شد!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که حالا بایرن دست بالا را برای قهرمانی دارد اما دورتموندی‌ها همچنان امیدوار هستند تا در هفته های پایانی ورق به سود آن‌ها برگردد و بالاخره به سلطه باواریایی ها بر فوتبال آلمان پایان دهند.

تحقیر ولفسبورگ بعد از توقف برابر بوخوم یک بار دیگر شور و هیجان را در بین دورتموندی‌ها به بالاترین حد ممکن رساند. این پیروزی پرگل دورتموند یک پیام واضح داشت: " ما می‌خواهیم قهرمان شویم. ما همچنان فشار را حفظ می‌کنیم."

البته کار برای زنبورها اصلا آسان نخواهد بود. آن‌ها برای حفظ شانس قهرمانی باید در تقابل با گلادباخ و البته نبرد ترسناک مقابل آگزبورگ به پیروزی دست پیدا کنند. بایرن هم در دو دیدار آینده باید به مصاف شالکه و لایپزیش برود. آن‌ها 10 برد متوالی در خانه کسب کرده اند که یک رکورد جدید در باشگاه محسوب می‌شود. شاید اگر دورتموند در بازی‌های خارج از خانه هم همین قدر قدرتمند بود، مدت‌ها پیش قهرمانی این تیم قطعی می‌شد.

1711725

حالا به شکل غیر منتظره ای کار دورتموند به رقیب و دشمن قدیمی گره خورده است. اگر آبی‌ها در تقابل با بایرن موفق به کسب امتیاز شوند علاوه بر کمک به دورتموند برای قهرمانی شانس خود را برای بقا در بوندسلیگا نیز افزایش خواهند داد. شاید این آغاز یک دوستی بین دو تیم باشد که هیچگاه وجود نداشته است. اغراق نیت اما باید بگوییم هیچ وقت مثل حالا وضعیت دو تیم به هم گره نخورده بود.

دیدگاه‌ها