کد خبر : 1936132 | 18 اردیبهشت 1402 ساعت 12:43 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم سابق اتریش رکورد 41 ساله گلزنی را شکست

مارتین هارنیک، مهاجم سابق تیم ملی اتریش، دو سال پس از خداحافظی از فوتبال حرفه‌ای موفق شد رکوردی 41 ساله را در اوبرلیگای هامبورگ ثبت کند.

مهاجم سابق اتریش رکورد 41 ساله گلزنی را شکست

به گزارش "ورزش سه"، هارنیک در آخرین بازی تیم داسندورف موفق شد برای این تیم هت تریک کندد و به این ترتیب گل چهل و یکم، چهل و دوم و چهل سومش را در این فصل به ثمر رساند. 

این بازیکن سابق اشتوتگارت حالا در سن 35 سالگی و در حالی که دو سال قبل از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرده بود موفق شده رکوردی 41 ساله را بشکند. 

پیتر هارتویگ پیش از این در فصل 82-1981 موفق شده بود در طول یک فصل 41 گل به ثمر برساند و این رکورد را از آن زمان تا به حال در اختیار داشت. 

هارنیک در گفتگو با NDR در این باره اظهار داشت: «البته که من خوشحال هستم. شکستن رکوردی که برای مدتی طولانی دست نخورده بوده احساس بسیار خوبی دارد و حالا زمان آن رسیده که این رکورد را بهبود ببخشیم.»

این بازیکن در حال حاضر با داسندورف در کورس قهرمانی است. این تیم دسته پنجمی در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد اما هنوز یک بازی کمتر از صدرنشین انجام داده و امیدوار است که از این فرصت برای قرار گرفتن در جایگاه اول استفاده کند. 

دیدگاه‌ها