کد خبر : 1965087 | 22 شهریور 1402 ساعت 01:04 | 40.1K بازدید | 8 دیدگاه

مربی اخراجی یونایتد معجزه کرد! (عکس)

تیم‌ ملی اتریش با هدایت رالف رانگنیک به مسابقات یورو 2024 صعود کرد.

مربی اخراجی یونایتد معجزه کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال اتریش امشب در چارچوب بازی‌های مقدماتی یورو 2024 به مصاف سوئد رفت و به برتری دست پیدا کرد.

در این دیدار که با نتیجه 3-1 میهمان به پایان رسید، برای اتریش گرگورتیش و مارکو آرناتوویچ (2 بار) گلزنی کردند و تک گل سوئد را هم امیل هولم به ثمر رساند.

تیم ملی اتریش با هدایت رالف رانگنیک موفق شد جواز صعود به مسابقات یورو را با دست پیدا کند. این تیم پس از 5 بازی با این پیروزی 13 امتیازی شد و صعودش را مسجل کرد.

رانگنیک در ماه آوریل سال گذشته پس از پایان همکاری با منچستریونایتد راهی اتریش شده بود. از او به عنوان بدترین سرمربی تاریخ این باشگاه انگلیسی یاد می‌شود چراکه سرمربی آلمانی حد نصاب کم‌ترین درصد برد را در میان همه سرمربیان یونایتد در تاریخ لیگ برتر به خود اختصاص داده است.

1924305

در این گروه بلژیک با 13 امتیاز تفاضل گل فعلا صدرنشین است و این تیم هم جواز صعود به دور بعدی را به دست آورده است. بلژیک امشب از استونی میزبانی کرد و با نتیجه 5-0 به برتری رسید.

هنوز تکلیف صدرنشین گروه F مشخص نیست و دیدار بعدی بین اتریش و بلژیک مشخص خواهد کرد که کدام تیم صدرنشین خواهد بود. این بازی در تاریخ 13 اکتبر بین دو تیم برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها