کد خبر : 1936147 | 18 اردیبهشت 1402 ساعت 13:56 | 23K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره سابق بارسا: ۴۵ درصد قلبم مرده است!

مارک اورمارس، ستاره سابق بارسا و مدیر سابق آژاکس، پس از حمله قلبی همچنان حاضر به ترک دنیای فوتبال نیست.

ستاره سابق بارسا: ۴۵ درصد قلبم مرده است!

به گزارش "ورزش سه"، اورمارس در ماه دسامبر سال گذشته میلادی دچار حمله قلبی شد که باعث شده آثار این اتفاق کاملا در ظاهر و فیزیک او مشخص باشد.
او همچنان به کار ادامه می‌دهد اما مشخصا نمی‌تواند به بهترین شکل از توانایی‌هایش استفاده کند. هرچند این موضوع باعث نشده که او در سن 50 سالگی از دنیای فوتبال کناره‌گیری کند.
این ستاره سابق بارسلونا در حال حاضر مدیر ورزشی باشگاه رویال آنتورپ در لیگ بلژیک است و پس از این که به دلیل پرونده آزار جنسی مجبور به ترک آژاکس شد، حالا در این باشگاه به کارش ادامه می‌دهد.

اورمارس حالا برای اولین بار پس از سکته قلبی با Het LaatsteNieuws صحبت کرده است. او در این مصاحبه گفت: «وقتی خیلی صحبت می‌کنم مجبور می‌شوم کمی نفس بگیرم و انرژی‌ام برای این که بتوانم متمرکز بمانم صرف می‌شود. چهل و پنج درصد از قلب من مرده است اما شما نباید برای من متاسف باشید. من مرد خوشحالی هستم. تنها کاری که باید بکنم این است که انرژی‌ام را تا جایی که می‌توانم درست تقسیم کنم.»

1872844

رویال آنتورپ از زمان حضور او در بلژیک پیشرفت بسیاری داشته و این موضوع برای اورمارس هم اهمیت بسیاری دارد.
مدیر ورزشی این باشگاه درباره تلاشش برای بهبود شرایط اظهار داشت: «اگر مسائل یا دیدارهای مهمی داشته باشیم که باید به آن‌ها رسیدگی شود، من تمام تمرکزم را روی آنها می‌گذارم. می‌توانم استراحت و بازگشت به حالت عادی را برای روز بعد بگذارم. ترجیح می‌دهم اینجا بمیرم تا این که هیچ کاری انجام ندهم.»

دیدگاه‌ها