کد خبر : 1936149 | 18 اردیبهشت 1402 ساعت 14:12 | 14.1K بازدید | 5 دیدگاه

خسته از چلسی، اوبا بی‌تاب بازگشت به بارسا

پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی چلسی، از شرایط خود در این باشگاه خسته است و دوست دارد فصل بعد به بارسلونا برگردد.

خسته از چلسی، اوبا بی‌تاب بازگشت به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم 33ساله گابنی، تابستان گذشته با قراردادی 10 میلیون پوندی بارسلونا را به مقصد چلسی ترک کرد. جدایی او به خاطر مشکلات مالی بارسلونا بود و اینکه باشگاه نمی‌توانست قرارداد بازیکنان جدید و تمدیدی خود را ثبت کند. اوبامیانگ تنها 6 ماه در بارسا بود و گل‌2های مهمی نیز به ثمر رساند ولی جدایی او اجتناب ناپذیر بود.

1738847

اوبامیانگ در تبدیل شدن به مهره‌ای ثابت در جمع آبی‌پوشان ناکام بود و با زدن 3 گل در 18 بازی از برنامه‌های گراهام پاتر خارج شد. شرایط او زیر نظر فرانک لمپارد هم تغییر نکرده و ستاره گابنی می‌داند که فصل بعد نیز برای او جایی در ترکیب ثابت چلسی نیست.

اوبا در یک پرسش و پاسخ توییتری و در پاسخ به سوالی در مورد اینکه فصل بعد دوست دارد در چه تیمی بازی کند، پاسخی صریح و کوتاه داد: «دوست دارم به بارسلونا برگردم ولی باید دید چه خواهد شد.»

اوبامیانگ می‌داند که بارسا همچنان مشکلات مالی دارد و شاید ژاوی تمایلی برای تقویت خط حمله خود و اضافه کردن یک مهاجم دیگر نداشته باشد؛ به خصوص که این روزها شایعات بازگشت لیونل مسی نیز شنیده می‌شود. دیگر گزینه اوبا برای جدایی از چلسی، باشگاه میلان است. ستاره گابنی زمانی در عضویت روسونری نیز بود.

دیدگاه‌ها