کد خبر : 1936157 | 18 اردیبهشت 1402 ساعت 14:24 | 45K بازدید | 45 دیدگاه

همه چیز طبق برنامه بود اما...

کاغذهایی که تاکتیک حریف پرسپولیس را لو داد!(عکس)

شکار تصویری از برگه‌هایی که مربی پیکان در دست داشت، نشان می‌دهد خودروسازان برای بازی با پرسپولیس برنامه تاکتیکی ویژه‌ای داشتند.

کاغذهایی که تاکتیک حریف پرسپولیس را لو داد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیکان و پرسپولیس در شرایطی روز شنبه مقابل یکدیگر به میدان رفتند که حواشی زیادی درباره این مساله وجود داشت و به خصوص پیکانی‌ها به واسطه موضوعات مطرح شده فشار زیادی را متحمل شدند.

با این حال پیکان در بازی عصر شنبه نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشت و در جریان بازی نیز گلی دریافت نکرد. پیکانی‌ها علاوه بر اینکه تک موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتندو از دست دادند، گلی که خوردند هم از روی نقطه پنالتی بود تا بسیاری به تمجید از عملکرد این تیم بپردازند.

نمایش خوب پیکان مقابل پرسپولیس نشان از آن داشت که کادرفنی این تیم با برنامه و تاکتیک مناسبی در این دیدار حضور یافته است. اگرچه شاید به واسطه قیاس هزینه‌ای و مهره‌ای پیکانی ها مجبور بودند بیشتر به دفاع کردن در ورزشگاه آزادی بپردازند اما به هر حال آنها نسبت به بضاعت شان بد کار نکردند.

1872857

برگه‌هایی که در روز بازی با پرسپولیس در دست دستیاران مجتبی حسینی وجود داشت، برنامه ویژه خودروسازان در این دیدار را به خوبی نشان می‌دهد. تصویری که امیرحسین خیرخواه عکاس "ورزش‌سه" از برگه‌های در دست مجید محافظت‌کار مربی پیکان شکار کرده، نشان می‌دهد آن‌ها با آنالیز مناسبی که از پرسپولیس داشتند، در همه ضربات ایستگاهی با برنامه مقابل پرسپولیس ایستادند و شاید به همین دلیل بود که پرسپولیسی‌ها در این دیدار بارها در رسیدن به دروازه پیکان ناکام ماندند.

دیدگاه‌ها