کد خبر : 1936186 | 18 اردیبهشت 1402 ساعت 15:30 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان آلومینیوم منتظر پیامک واریزی

بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم اراک در انتظار دریافت مطالبات‌شان از این باشگاه هستند.

بازیکنان آلومینیوم منتظر پیامک واریزی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیدمهدی رحمتی در شرایطی موفق به کسب پیروزی ارزشمند اخیرشان در زمین گل‌گهر سیرجان شدند و به رده هفتم جدول لیگ برتر صعود کردند که امیدوار هستند قبل از شروع مجدد تمرینات‌شان درصد دیگری از قراردادهایشان واریز شود تا روحیه مضاعف برای دو بازی باقی‌مانده بگیرند.

بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم اراک تاکنون ۶۰ درصد از مبلغ قراردادهایشان را دریافت کرده‌اند و با توجه به اینکه فقط دو هفته دیگر از مسابقات لیگ برتر باقی مانده، این وضعیت مورد نارضایتی آنها شده و انتظار داشتند با توجه به عملکردشان در این فصل، دریافتی مناسبی به آنها تعلق بگیرد.

تمرینات تیم فوتبال آلومینیوم اراک طبق برنامه از فردا، سه‌شنبه، آغاز می‌شود و بازیکنان این تیم امیدوارند تا قبل از شروع تمرین حداقل ۱۰ درصد از قرارداد و پاداش عملکرد خوب‌شان در نیم‌فصل دوم با دو برد مقابل مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان و تساوی برابر سپاهان و تراکتور را دریافت کنند.

شاگردان سیدمهدی رحمتی روز جمعه هفته جاری در دیدار ماقبل پایانی لیگ برتر و آخرین میزبانی خود در این فصل باید به مصاف نفت مسجدسلیمان بروند که امیدوار به کسب پیروزی و حفظ جایگاه‌شان در رده هفتم هستند.

دیدگاه‌ها