کد خبر : 1936191 | 18 اردیبهشت 1402 ساعت 16:58 | 8.6K بازدید | 6 دیدگاه

دعوای توییتری نویل و کاراگر بر سر یونایتد

جیمی کاراگر با دفاع از عملکرد خانواده گلیزر، که بین یونایتدی‌ها به شدت منفور هستند، باعث عصبانیت گری نویل شد.

دعوای توییتری نویل و کاراگر بر سر یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، خانواده گلیزر مالک یونایتد است، تیمی که گری نویل تمام حرفه‌اش را در آن گذراند. این خانواده آمریکایی که بین هواداران تیم به شدت نامحبوب و حتی منفور هستند، هم اکنون در تلاشند باشگاه را بفروشند.
دو مدعی جدی برای خرید یونایتد مطرح است: شیخ جاسم قطری و جیم رتکلیف بریتانیایی. اما در روزهای اخیر، نشانه خاصی از پیشرفت در مذاکرات دیده نشده است و باشگاه در هرج و مرج به سر می‌برد.

اخبار فروش باشگاه سه هفته سخت را برای اریک تن‌هاخ رقم زده و تیم دیروز در زمین وستهم و روی اشتباه دخیا شکست خورد که دومین باخت پیاپی آنها بود.
نویل، کاپیتان سابق شیاطین سرخ، انگشت اتهام را نه به سوی دخیا و یا بازیکنان بلکه به سمت گلیزرها گرفت و گفت کند کردن روند فروش باشگاه باعث افت تیم شده است.

او در توییتر نوشت: «یونایتد برابر وستهم خیلی ضعیف بود. به تن‌هاخ اجازه بدهید بازیکنانی که می‌خواهد را دستچین کند. رسوایی اصلی برای گلیزرهاست. منتظر آخرین بازی در اولدترافورد هستند تا باشگاه را بفروشند؟؟؟ کار همیشگی‌شان است.»

1872914

نویل همچنین نوشت: «کارکنان باشگاه درون و بیرون زمین در موقعیت نامطمئنی هستند و منتظر مالکان جدید باشگاه هستند! گرفتن بازیکنان جدید و میزان بودجه‌ای که در اختیار دارند که بماند! تا آخر بی‌کلاس هستند!»

جیمی کاراگر، کاپیتان سابق لیورپول که مثل نویل در شبکه اسکای اسپورتس مفسر است، جواب او را با این توییت داد: «آره، گلیزرها تصمیم گرفتند وخهورست را به عنوان شماره 10 بازی بدهند، 90 میلیون بابت آنتونی و 70 میلیون بابت کاسمیرو (31 ساله) بدهند و با او قرارداد پنج ساله ببندند.»
نویل هم از دست کاراگر خشمگین شد و جواب داد: «بدان درباره چه حرف می‌زنی. آنها به تن‌هاخ (وقتی رونالدو داشت می‌رفت و مهاجم نیاز داشت) گفتند نمی‌تواند پول خرج کند. دو تا قرارداد دیگر را لغو کردند. آنها چک‌ها را امضا می‌کنند و مسئولیت همه چیز را دارند. آنها دارند تلو تلو می‌خورند.»

دیدگاه‌ها