کد خبر : 1936206 | 18 اردیبهشت 1402 ساعت 18:04 | 12K بازدید | 7 دیدگاه

کاپیتانی که دوست داریم: جشن آرسنالی‌ها با اودگارد

مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، بعد از نقش مهمی که در پیروزی تیمش مقابل نیوکسل داشت در تماس تصویری با هواداران شرکت کرد و به ابراز احساسات آنها پاسخ گفت.

کاپیتانی که دوست داریم: جشن آرسنالی‌ها با اودگارد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیشب در سفر به نیوکسل برای دیدار با این تیم با شرایطی دشوار مواجه بود و اگر درخشش مارتین اودگارد نبود و بخت و اقبال هم با توپچی‌ها همراهی نمی‌کرد، ممکن بود سه امتیاز بازی از دست برود و امیدهای قهرمانی برای تیم میکل آرتتا کمرنگ‌تر از قبل شود.

آرسنال در دقایق ابتدایی زیر فشار حملات نیوکسل مقاومت کرد و سپس با گل کاپیتانش مارتین اودگارد از فاصله 30 متری دروازه پیش افتاد. در ادامه فابین شار با یک گل به خودی نتیجه را 2-0 کرد تا تیم میکل آرتتا یک پیروزی بسیار مهم به دست بیاورد.

1872690

هواداران آرسنال که برای همراهی تیم‌شان از لندن به نیوکسل رفته بودند در راه بازگشت با کاپیتان اودگارد تماس تصویری گرفتند تا از او تشکر کنند و درحالی‌که باور نمی‌کردند بتوانند با او صحبت کنند ناگهان ستاره نروژی تیم‌شان را روی صفحه تلفن همراه دیدند.

1872939

این واکنش اودگارد باعث شده او بیش از پیش نزد هواداران آرسنال محبوب شود. کاپیتان نروژی روز به روز محبوبیت بیشتری در امارات پیدا کرده و با این روند در سال‌های آینده به یکی از اسطوره‌های توپچی تبدیل خواهد شد.

1872940
1872941

مارتین اودگارد در این فصل برای تیمش 15 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده است. این هافبک بازی‌ساز 24ساله به اعتراف میکل‌آرتتا یکی از ستون‌های اصلی موفقیت توپچی‌ها در این فصل بوده است.

دیدگاه‌ها