کد خبر : 1936245 | 18 اردیبهشت 1402 ساعت 22:36 | 28.4K بازدید | 18 دیدگاه

یک بار برای تغییر نتیجه، یک بار برای حفظ برد؛

مهدی عبدی دو بار تعویض می‌شود! (عکس)

مهدی عبدی یک نیمه در زمین حضور داشت و در دقایق پایانی نیمه دوم جای خود را به گئورگی گولسیانی داد.

مهدی عبدی دو بار تعویض می‌شود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در بازی با پیکان نقشی فعالانه در کنار زمین داشت و همچنین از امکان‌های خود برای تغییر نتیجه نیز به سرعت بهره برد. او همچون دربی، زمانی که تیمش با نتیجه صفر صفر به رختکن رفت، نیمه دوم را با ورود یک مهاجم آغاز کرد. با این تفاوت که در مقابل پیکان او دو مهاجم را در نوک پیکان خط حمله قرار داد.

بین نیمه، مهدی عبدی جای علی نعمتی را گرفت تا وحید امیری به سمت چپ خط دفاعی منتقل شود و عبدی به همراه عیسی در نوک حمله بازی کنند. این زوج 15 دقیقه برای باز کردن دروازه حریف فرصت داشت و سپس یحیی لئاندرو پریرا را از روی نیمکت بلند کرد تا او به جای عیسی آل‌کثیر در نوک حمله بازی کند.

این بار ورود پریرا بود که خط حمله سرخپوشان را دگرگون کرد و این مهاجم توانست یک پنالتی بگیرد و یک بار هم تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش برود. جالب اینکه شاید چند تعویض متوالی یحیی، نوعی اضطراب در تصمیمات او را نمایان می‌کرد اما در نهایت مشخص شد که ایفای این نقش فعالانه برای تغییر نتیجه بوده و در نهایت هم به ثمر رسید.

1873034

با این حال آخرین تعویض یحیی ورود یک مدافع به جای مهاجم دوم سرخپوشان بود. مهدی عبدی که بین نیمه برگه ورود به زمین را به دست آورده بود، در آخرین دقایق بازی جای خود را به گئورگی گولسیانی داد تا مدافع بلند قامت برای حفظ نتیجه در قلب خط دفاعی کنار پورعلی و فرجی قرار بگیرد.

نکته جالب اینکه یحیی یک مهاجم دیگر، شیخ دیاباته، را هم روی نیمکت داشت و شاید در بازی گل‌گهر او هم فرصت بازی پیدا کند. هرچند که فعلا سه ضلعی عیسی، عبدی و لئاندرو، کار را برای سرمربی پرسپولیس درآورده‌اند.

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها