کد خبر : 1936249 | 18 اردیبهشت 1402 ساعت 23:04 | 20.6K بازدید | 5 دیدگاه

جشن کرسپو با جام ستارگان؛

الدحیل با ۵۰ گل قهرمانی را پس گرفت! (عکس)

شاگردان هرنان کرسپو به قهرمانی در فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ ستارگان قطر دست پیدا کردند.

الدحیل با ۵۰ گل قهرمانی را پس گرفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و دوم و پایانی لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الدحیل که مدعی اول قهرمانی به شمار می‌رفت، در ورزشگاه اختصاصی خود مقابل تیم رده دهمی و گزینه سقوط الشمال قرار گرفت.

الدحیل که برای قطعی کردن قهرمانی خود در لیگ ستارگان قطر فقط نیاز به یک امتیاز مقابل الشمال داشت، با نمایش سراسر هجومی در یک مسابقه پُرموقعیت توانست به برد پر گل دست پیدا کند و جام قهرمانی را تصاحب کند.

1873040

المعز علی در دقیقه هفت گل اول بازی را برای الدحیل به ثمر رساند و پس از آن میشل اولونگا با عملکرد فوق‌العاده توانست آخرین هت‌تریک فصل را به نام خود بزند تا در نیمه اول به برتری ۴ بر صفر دست پیدا کرده و برتری‌شان را قطعی کنند.

در نیمه دوم الشمال یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد، اما باز هم میشل اولونگا درخشید و این بار روی پاس بسام الراوی، مدافع پیشتاخته الدحیل توانست گلزنی کند و باز هم اختلاف را به چهار گل افزایش بدهد که البته در دقایق پایانی یکی از آنها پاسخ داده شد.

1873041

شاگردان هرنان کرسپو در شب پوکر اولونگا موفق به کسب پیروزی ۵ بر ۲ مقابل الشمال شدند تا در پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ ستارگان قطر ۵۱ امتیازی شوند و با دو امتیاز بیشتر نسبت به العربی، جام قهرمانی را بالای سر ببرند و برای هشتمین بار در تاریخ به قهرمانی در این رقابت‌ها دست پیدا کنند.

تیم فوتبال  الدحیل در شرایطی موفق شد به قهرمانی در لیگ ستارگان قطر برسد که در این فصل فقط سه شکست داشت و مثل العربی رده دومی، بیشترین برد را با ۱۶ پیروزی به دست آورد و آمار فوق‌العاده ۵۰ گل زده را ثبت کرد.

دیدگاه‌ها